مساجد محور کار، ارتباط با مردم و اقدامات فرهنگی در جامعه هستند
مساجد محور کار، ارتباط با مردم و اقدامات فرهنگي در جامعه هستند
استاندار خوزستان تاکید کرد:

مساجد محور کار، ارتباط با مردم و اقدامات فرهنگی در جامعه هستند

خليليان مساجد را يکي از زيرساخت‌ها و ظرفيت‌هاي مهم در زمينه توسعه فرهنگي و فرهنگ غني اسلامي دانست و گفت: ضرورت دارد مساجد را محور کار، ارتباط با مردم و اقدامات فرهنگي قرار دهيم و از اين ظرفيت بزرگ غافل نشويم.
شناسه خبر : 36018 تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۲۰:۴۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه اي (فهما) ازخوزستان، «صادق خليليان» در آيين تکريم و معارفه مديران کل فرهنگ و ارشاد اسلامي خوزستان که با حضور معاون حقوقي و امور مجلس وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي برگزار شد، با تاکيد بر توسعه حرکت‌هاي تحول آفرين در همه ابعاد فرهنگي و هنري استان اظهار کرد: فرهنگ زيربناي حرکت و توسعه هر جامعه ‌اي است.

 استاندار خوزستان با بيان اينکه خوزستان از منظر تنوع قومي و فرهنگي، استاني غني به شمار مي‌رود که بايد از اين ظرفيت به بهترين شکل بهره گرفت تصريح کرد: اهالي فرهنگ، رسانه، متوليان و تمامي افراد مرتبط با اين حوزه‌ها بايد دست به دست هم دهند و استان را در اين زمينه به اوج خود برسانند.

 وي با اشاره به اينکه مساله فرهنگ داراي پيچيدگي‌هاي خاصي است ابراز کرد: در بعد سياست‌گذاري فرهنگيبايد تجددنظر صورت گيرد و سياست‌هايي متناسب در اين حوزه‌ها در پيش بگيريم.

خليليان با بيان اينکه کشور ما زيرساخت‌هاي مستحکمي در زمينه فرهنگ غني اسلامي دارد و مساجد يکي از اين زيرساخت‌ها هستند اذعان کرد: ضرورت دارد مساجد را  محور کار، ارتباط با مردم و اقدامات فرهنگي قرار دهيم لذا نبايد از اين ظرفيت بزرگ غافل شويم بلکه بايد به بهترين شکل از اين نهاد تاثيرگذار در توسعه فرهنگي بهره‌مند شويم.

کلمات کلیدی: بزرگداشت 18 اسفند