برگزاری اولین همایش استانی شعر «مسجد میعادگاه ظهور» در بندر امام خمینی(ره)
برگزاري اولين همايش استاني شعر «مسجد ميعادگاه ظهور» در بندر امام خميني(ره)
به مناسبت سالروز تاسیس کانون‌های مساجد:

برگزاری اولین همایش استانی شعر «مسجد میعادگاه ظهور» در بندر امام خمینی(ره)

حجت الاسلام همت‌پور در همايش استاني شعر (مسجد ميعادگاه ظهور) گفت: با زبان هنر و به خصوص شعر مي توان ادبيات ديني و حماسي را به نسل جديد و مخاطب جوان القا کرد.
شناسه خبر : 36356 تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۳۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، اولین همایش استانی شعر (مسجد میعادگاه ظهور) بمناسبت 18 اسفند سالروز تشکیل کانون های مساجد در شهرستان بندر امام خمینی (ره) برگزار شد.

 

در این همایش که با حضور شعرا استان و مسئولین محلی در بندر امام برگزار شد از کانون های فرهنگی هنری شهرستان توسط مسئولین شهرستانی و استانی تقدیر شد.

 

در این مراسم حجت الاسلام همت پور ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: مسجد تجلی نور و محفل حضور جوانان و نوجوانان برای دریافت معارف الهی و آمادگی برای یاری دین خداست.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خوزستان اضافه کرد: با زبان هنر و به خصوص شعر می توان ادبیات دینی و حماسی را به نسل جدید و مخاطب جوان القا نمود.

 

وی با اشاره به حمایت های هلدینگ خلیج فارس در برنامه های فرهنگی هنری در سال های گذشته افزود: برگزاری برنامه ها و همایش های فرهنگی هنری نیاز به حمایت سازمان بنادر ؛ پتروشیمی و نفت در استان خوزستان دارد.

 

حجت الاسلام همت پور با بیان اینکه سامانه بچه های مسجد استعداد های قرآنی،ادبی و فرهنگی هنری را به ما معرفی نمود و این عزیزان گنجینه های فرهنگی هنری ما در مساجد هستند.

کلمات کلیدی: بزرگداشت 18 اسفند