فعالیت‌های فرهنگی هنری کانون‌های مساجد استان خوزستان در برنامه «سحرخیزان» منعکس می‌شود
فعاليت‌هاي فرهنگي هنري کانون‌هاي مساجد استان خوزستان در برنامه «سحرخيزان» منعکس مي‌شود
با امضای تفاهم‌نامه؛

فعالیت‌های فرهنگی هنری کانون‌های مساجد استان خوزستان در برنامه «سحرخیزان» منعکس می‌شود

همزمان با فرارسيدن ماه مبارک رمضان و امضاي تفاهم‌نامه مشترک ميان ستاد فهماي خوزستان و برنامه «سحرخيزان» فعاليت‌هاي فرهنگي هنري کانون‌هاي مساجد استان در اين برنامه زنده منعکس مي‌شود.
شناسه خبر : 36533 تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۱۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان خوزستان: حجت الاسلام «مرتضی همت‌پور» در دیدار با تهیه کننده برنامه تلویزیونی (سحر خیزان) ویژه ماه مبارک رمضان ضمن تشریح فعالیت ها و برنامه های کانون های مساجد در این ایام، از فعالیت های دست اندرکاران این برنامه که به مدت 30 سحر و قبل از اذان صبح از سیمای مرکز خوزستان پخش می شود، قدردانی کرد.

 

مدیر ستاد فهما استان خوزستان افزود: ماه رمضان بهار انس با قرآن و عبادت‌های عارفانه است؛ در ماهی که مهمانی خداست و حتی نفس کشیدن روزه دار ثواب تسبیح دارد، اختصاص برنامه ای با هدف انعکاس فعالیت‌های فرهنگی هنری مساجد اقدام شایسته ای بود چراکه منجر به آشنایی هرچه بیشتر مردم با فعالیت‌های افسران جنگ نرم در مساجد می شود.

بر پایه این گزارش، در ادامه این دیدار تفاهم نامه ای با تهیه کننده برنامه «سحرخیزان» به امضا رسید که طی آن بنا شد با هدف نشر مفاهیم دینی و انقلابی با زبان هنر و رسانه، کلیپ های پنج تا 10 دقیقه ای از فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی هنری برتر و فعال تهیه و جهت پخش در اختیار سیمای مرکز خوزستان قرار داده شود.

کلمات کلیدی: ماه مبارک رمضان