برنامه‌های مشترک پایگاه بسیج و کانون امام حسن مجتبی (ع) دشت آزادگان
برنامه‌هاي مشترک پايگاه بسيج و کانون امام حسن مجتبي (ع) دشت آزادگان
به مناسبت ماه مبارک رمضان:

برنامه‌های مشترک پایگاه بسیج و کانون امام حسن مجتبی (ع) دشت آزادگان

طرفي ضمن تشريح برنامه هاي کانون در ايام ماه مبارک رمضان گفت: اين کانون امسال فعاليت هاي خود را با توجه به تحقق شعار سال در ماه مبارک رمضان آغاز کرده است
شناسه خبر : 36728 تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۱۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خوزستان: رسول طرفی اظهار کرد: امسال با فعالیت هایی که مشترک با پایگاه بسیج در دل مسجد هماهنگ بوده و برگزار شد ماه رمضان متفاوتی را آغاز کرده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی (ع) روستای سیدعباس  شهرستان دشت آزادگان اضافه کرد: این کانون امسال فعالیت های خود را با توجه به تحقق شعار سال در ماه مبارک رمضان آغاز کرده و در یکی از نشست های خود  در ابتدای ماه مبارک اقدام به گلچین نمودن نخبه های علمی کرده تا بتواند در مساله تولید و دانش بنیان گام مهمی را بردارد.

 

طرفی افزود: منهای فعالیتهای مذهبی از جمله قرائت دعای افتتاح بعد از افطار ، کلاس روخوانی و روان خوانی برگزاری ایستگاه صلواتی که بطور ثابت انجام می شود ، کانونبه  برگزاری جلسات روشنگری و جهاد تبیین روی آورده است به نحوی که توانسته منویات مقام معظم رهبری را اجرا کرده باشد.

 

از عمده فعالیت های این کانون در این ایام می توان به آموزش دوره های مجازی در شبستان مسجد اشاره کرد که اولین دوره مجازی در ماه مبارک رمضان اجرا شده است.

گفتنی است برای شب های احیا همچنین عید سعید فطر برنامه های ویژه ای تدارک دیده شده است.

کلمات کلیدی: ماه مبارک رمضان