اجرای طرح صحیح‌خوانی اذکار نماز به همت کانون کربلا شهرستان دزفول
اجراي طرح صحيح‌خواني اذکار نماز به همت کانون کربلا شهرستان دزفول

اجرای طرح صحیح‌خوانی اذکار نماز به همت کانون کربلا شهرستان دزفول

جوز عليزاده از برگزاري طرح صحيح خواني اذکار نماز در کانون‌ فرهنگي هنري کربلا در راستاي تقويت فرهنگ نماز خبر داد
شناسه خبر : 36795 تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۴۲

«رضا جوز علیزاده» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان خوزستان اظهار کرد: طرح صحیح خوانی اذکار نماز در کانون‌ فرهنگی هنری کربلا  در راستای تقویت فرهنگ نماز به همت اعضای این کانون و روحانیون برگزار می‌شود.

 

مدیر کانون فرهنگی  هنری کربلا شهرستان دزفول اضافه کرد:  طرح صحیح خوانی اذکار نماز از سال گذشته در ایام تابستان در سطح منطقه انجام‌شده و امسال در ایام ماه مبارک رمضان ویژه‌ برادران و خواهران برگزار می‌شود.

 

وی افزود: از اهداف این طرح آموزشی شیوه صحیح خوانی اذکار نماز به نونهالان و بزرگسالان و  بهره‌گیری از نوجوانان آموزش‌دیده در سطح مساجد به‌عنوان مکبر و مؤذن و همچنین ترویج فرهنگ نماز در بین اقشار مختلف جامعه است.

 

جوز علیزاده اظهار کرد: این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان در سطح منطقه اجرا می‌شود که انتظار می‌رود با اجرای این طرح شاهد نتایج مثبت و ارزنده‌ای در این راستا در سطح کانون‌ها و در بین اقشار مختلف باشیم.

 

مدیر کانون فرهنگی  هنری کربلا شهرستان دزفول در پایان خاطرنشان کرد: این طرح تاکنون نیز با استقبال بسیار خوبی از سوی نونهالان و نوجوانان عضو کانون‌های فرهنگی و هنری مواجه شده است.

کلمات کلیدی: ماه مبارکرمضان