انعکاس 20 مستند از فعالیت‌های کانون‌های مساجد خوزستان در برنامه «سحرخیزان»
انعکاس 20 مستند از فعاليت‌هاي کانون‌هاي مساجد خوزستان در برنامه «سحرخيزان»
مدیر ستاد فهما استان خوزستان خبر داد؛

انعکاس 20 مستند از فعالیت‌های کانون‌های مساجد خوزستان در برنامه «سحرخیزان»

حجت الاسلام همت پور از پخش 20 مستند از فعاليت‌هاي کانون‌هاي موفق و برتر خوزستان در برنامه سحرخيزان شبکه استاني هر روز قبل از اذان صبح خبر داد.
شناسه خبر : 36985 تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۳۰

حجت الاسلام «مرتضی همت‌پور» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن حلول ماه مبارک رمضان و به پاس تقدیر از زحمات و فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد برتر در رویداد ملی فهما طی جلسه ای با صدا و سیمای مرکز خوزستان مقرر شد تا مستنداتی از فعالیت های 30 کانون فرهنگی هنری با رعایت قواعد مستند سازی در اختیار شبکه استان خوزستان برای پخش در ایام ماه مبارک رمضان قرار گیرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد با اشاره به اینکه این مستند ها در برنامه سحرخیزان شبکه استانی قبل از اذان صبح پخش می شود، افزود: در هر برنامه کلیپ‌های پنج تا 10 دقیقه‌ای از این اقدامات با هدف آشنایی هرچه بیشتر عموم مردم از فعالیت های مساجد با محوریت کانون های مساجد پخش شود.

 

وی یادآور شد: یکی از اهداف پخش این برنامه ها تبادل اطلاعات و آگاهی بیش از پیش مردم با فعالیت های کانون های مساجد خصوصا در عرصه های قرآنی است.

 

حجت الاسلام همت پور اضافه کرد: تا کنون 20 مستند از فعالیت های کانون های موفق و برتر در قالب کلیپ های کوتاه پخش شده است و تلاش بر است که در موقعیت ها و زمان های مختلف زحمات کانون های مساجد را ر شبکه های اجتماعی و رسانه های استان و کشور منعکس نماییم.

 

کلمات کلیدی: ماه مبارک رمضان