اجرای تعزیه با پیشینه‌ای قریب به ربع قرن در کانون عاشوراییان شوشتر
اجراي تعزيه با پيشينه‌اي قريب به ربع قرن در کانون عاشوراييان شوشتر
به مناسبت لیالی قدر؛

اجرای تعزیه با پیشینه‌ای قریب به ربع قرن در کانون عاشوراییان شوشتر

ضرغام‌پور، با اشاره به برنامه‌هاي کانون عاشوراييان شوشتر گفت: هرشب 150 هنرمند در بخش‌هاي بازيگري، موسيقي، به مناسبت ماه رمضان و شب‌هاي قدر تعزيه اجرا مي‌کنند.
شناسه خبر : 37083 تاریخ انتشار : ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۵۰

«جلیل ضرغام پور» در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، خبر از برگزاری مراسم شبیه خوانی و تعزیه به همت کانون فرهنگی هنری عاشوراییان در محوطه تالار فرهنگ و میدان شبیه خوانی شهرستان شوشتر داد و افزود: این مراسم به مدت پنج شب با چهار مجلس متفاوت جنگ خیبر، مجلس جنگ خندق ، فتح و فتاح و مجلس شبیه خوانی به مناسبت شهادت مولا علی (ع) برگزار شد.

 

مدیر کانون عاشوراییان شوشتر با بیان اینکه این مراسم آیینی به مدت دو سال به دلیل شرایط شیوع ویروس کرونا متوقف شده بود، اظهار کرد: امسال این برنامه با استقبال چشمگیر مردم شهرستان شوشتر و حضور علاقه مندان از سراسر استان برگزار شد.

 

وی با اشاره به حضور تعزیه خوانان از شهرستان های دزفول، اندیمشک و اهواز در این مراسم گفت: با کمک هنرمندان و شبیه خوانان شهرستان قریب ربع قرن این برنامه با همراهی اعضای کانون و با هدف بزرگداشت ایام شهادت مولا علی (ع) برپا می شود.

 

ضرغام پور با بیان اینکه این گونه برنامه ها در ایام ماه محرم و صفر نیز ادامه دارد، افزود: بعد از گذشت سال ها توانستیم حمایت مردمی را در این عرصه داشته باشیم اما برای ادامه مسیر نیاز به حمایت های بیشتری از سوی استان و کشور هستیم.

 

وی گفت:این مراسم هرشب با حضور 150 هنرمند در بخش‌های بازیگری، موسیقی، عوامل اجرایی و شبیه‌خوانان، بدون هزینه‌ و به عشق اهل بیت(ع) اقدام به اجرا می کنند.

کلمات کلیدی: ماه مبارک رمضان