مراسم بزرگداشت ارتحال امام (ره) و شهدای قیام 15 خرداد
مراسم بزرگداشت ارتحال امام (ره) و شهداي قيام 15 خرداد
به همت کانون انتظار شهرستان رامهرمز برگزار شد:

مراسم بزرگداشت ارتحال امام (ره) و شهدای قیام 15 خرداد

محمديان با اشاره به برگزاري برنامه بزرگداشت ارتحال امام (ره) و شهداي قيام 15 خرداد گفت: در اين مراسم از دو کتاب با موضوعات مرتبط معرفي و رونمايي شد.
شناسه خبر : 38019 تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۳۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خوزستان حسین محمدیان مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد در دهستان مربچه شهرستان رامهرمز  برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری انتظار مربچه رامهرمز با بیان اینکه  مراسم با سخنرانی و مدیحه سرایی همراه بود گفت: حجت الاسلام قیصری ازاساتید حوزه، حضرت امام(ره) را شخصیتی بی نظیر ، شجاع، وباایمان برشمرد که با تکیه بر قدرت لایزال الهی با رژیم طاغوت به مبارزه برخواست و مردم را به امور زمان آگاه و روشن نمود و انقلاب اسلامی را درایران بوجود آورد.

 

محمدیان افزود: درپایان این مراسم  با مدیحه سرایی یاد و خاطره حضرت امام(ره) و شهدای 15 خرداد  در دلها زنده و روح آن  بزرگ مرد همواره با این انقلاب بوده و خواهد ماند.

 

وی اضافه کرد:  در این مراسم دو کتاب  (از بلندای عرفان نوشته ی ماکاریان) شامل صد نکته عرفانی و اخلاقی از حکیم وعارف کامل امام خمینی (ره) و کتاب  (خمینی پدیده انسانی پیچیده) گزاره هایی برای آشنایی زدایی از" تصویر عمومی شده" امام خمینی (ع) نوشته ی روح الله نام داری معرفی شدند.