آغاز طرح تابستانه در کانون فرهنگی هنری حضرت حجت(عج) ویس
آغاز طرح تابستانه در کانون فرهنگي هنري حضرت حجت(عج) ويس

آغاز طرح تابستانه در کانون فرهنگی هنری حضرت حجت(عج) ویس

مولي با بيان اينکه آيين افتتاحيه طرح تابستانه (اوقات فراغت) برگزار شد گفت: در طرح تابستانه اوقات فراغت سال ۱۴۰۱ ميزبان ۸۰ پسر مسجدي در سنين ۶ تا ۱۷ سال هستيم
شناسه خبر : 38433 تاریخ انتشار : ۱ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۲۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان خوزستان: سید محمود مولی اظهار کرد: آیین افتتاحیه طرح تابستانه نشاط و تعالی در کانون فرهنگي هنري حضرت حجت( عج) برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت حجت(عج) ویس با اعلام این خبر گفت: در طرح تابستانه اوقات فراغت سال ۱۴۰۱، میزبان ۸۰ پسر مسجدی در سنین ۶ تا ۱۷ سال هستیم که برنامه های متنوع و مختلفی ويژه این عزیزان تدارک و آماده‌ شده است.

 

سید مولی با اشاره به برنامه های متنوع فرهنگی،هنری،تفریحی و ورزشی برای اعضای کانون گفت:  برنامه هایی از قبیل قرآنی، فرهنگی، هنری، ورزشي مانند استخر، فوتسال و... احکام و بازی های رایانه ای برنامه ریزی شده‌است.

وی افزود:  هدف از برگزاری طرح تابستانه، ایجاد فضای مهیج و جذاب در فضای مسجد می‌باشد که در نهايت به تربیت نسل قرآني و مسجدی منتج شود.

 

سید مولی در پايان از زحمات و هماهنگی پایگاه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام، امام جماعت و هیئت امنای مسجد امام حسين (ع)جهت هماهنگی و مساعدت در اجرای برنامه ها تقدیر و تشکر کرد.