ضرورت به اشتراک گذاشتن برنامه‌های مساجد با هدف الگوبرداری
ضرورت به اشتراک گذاشتن برنامه‌هاي مساجد با هدف الگوبرداري
مدیر ستاد فهما استان خوزستان:

ضرورت به اشتراک گذاشتن برنامه‌های مساجد با هدف الگوبرداری

حجت الاسلام همت پور در جلسه توجيهي چهارمين رويداد ملي فهما با اشاره استفاده از توان رابطين و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان ها گفت: از همه‌ مديران و اعضاي کانون‌هاي مساجد خوزستان درخواست مي‌شود با جديت در اين رويداد مشارکت کنند.
شناسه خبر : 38496 تاریخ انتشار : ۴ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۰۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خوزستان: جلسه توجیهی رویداد ملی فهما با حضور پرسنل و مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار شد.

 

تشریح شیوه عملیاتی رویداد فهما در دوره جدید ،نحوه ثبت مراحل سایت بچه های مسجد، مشکلات و مسائل مدیران کانون ها و نقطه نظرات کارشناسان در بخش های مختلف از دیگر موارد جلسه بود.

 

حجت الاسلام مرتضی همت پور در این جلسه با اشاره به آغاز چهارمین دوره فهما در سطح کشور گفت: پس از سه دوره برگزاری این رویداد در آغاز مرحله جدیدی از این رویداد هستیم که لازم است با تمام توان با راهنمایی و تشریح آن برای کانون های سراسر استان هر چه قوی تر و منسجم ورود کنیم.

 

مدیر ستاد فهما استان خوزستان اضافه کرد: نیاز است از توان رابطین و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ها برای اطلاع رسانی دقیق و جامع و راهنمایی در بخش های مختلف این رویداد استفاده کرده و مشکلات کانون ها را در شهرستان خود برطرف کنیم.

 

وی با اشاره به کارکردهای بی‌بدیل مساجد در گره‌گشایی از بسیاری از مشکلات و ناهنجاری‌های اجتماعی و همچنین تسهیل بسیاری از امورات محلی و بومی افزود: به اشتراک گذاشتن برنامه‌های مساجد در سامانه بچه‌های مسجد به جهت الگوبرداری مساجد از یکدیگر یک ضرورت است.

 

حجت الاسلام همت پور افزود: این رویداد با توجه به محوریت امام جماعت در فعالیت مسجد و بر اساس بیانیه گام دوم، رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در سه شبستان و ۱۲ رواق برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه این رویداد در رواق‌های دوازده‌گانه با ثبت برنامه‌های کانون‌های مساجد در دو مرحله استانی و کشوری مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت تصریح کرد: از همه‌ مدیران و اعضای کانون‌های مساجد خوزستان درخواست می‌شود با جدیت در این رویداد مشارکت کنند.