آغاز همزمان دوره ملی اوقات فراغت و رویداد فهما 1401 در کانون انتظار مربچه رامهرمز
آغاز همزمان دوره ملي اوقات فراغت و رويداد فهما 1401 در کانون انتظار مربچه رامهرمز

آغاز همزمان دوره ملی اوقات فراغت و رویداد فهما 1401 در کانون انتظار مربچه رامهرمز

محمديان از برگزاري جلسه هماهنگي فعاليت‌هاي فرهنگي (رويدادفهماي ۱۴۰۱) و اوقات فراغت تابستاني کانون فرهنگي انتظار و پايگاه بسيج شهيد صدوقي مربچه خبر داد.
شناسه خبر : 38521 تاریخ انتشار : ۵ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۰۲

«حسین محمدیان» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، از برگزاری جلسه هماهنگي فعاليتهاي فرهنگي(رويدادفهماي ۱۴۰۱) و اوقات فراغت تابستاني کانون فرهنگي انتظار و  پايگاه بسيج شهيد صدوقي مربچه با حضور تعدادي از اعضاي کانون و پايگاه بسيج و هيات امناي مسجد صاحب الزمان (عج)  خبر داد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری انتظار مربچه شهرستان رامهرمز با  اشاره به هماهنگی همه قسمت های مسجد در راستای برگزاری برنامه های مختلف گفت: دراين جلسه دستورالعمل برنامه هاي  چهارمين رويداد ملي فهما برای ارکان اصلی و برخی از اعضای کانون تبيين و تشریح شد.

 

وی خاطر نشان کرد: علاوه بر تشریح چگونگی فعاليت هاي فهما در سال 1401، جهت برگزاری  اوقات فراغت تابستاني متفاوت از سال های گذشته، نسبت به برگزاری کلاس‌هاي آموزشي، احکام واخلاق، کتابخواني و برنامه هاي ورزشي شامل شنا و تنيس روي ميز تبادل نظر شد.

 

محمدیان با بیان اینکه در این طرح تابستانه سعی کرده ایم همه جوانب برای دانش آموزان و دانشجویان مسجدی دیده شود گفت: برنامه ریزی به گونه ای است که در پايان اين طرح اوقات فراغت اردوي زيارتي تفريحي نیز داشته باشیم.