میزبانی کانون شهدای کربلا از عاشقان امامت و ولایت/از اطعام 14 هزار نفری تا اهدای 14 سری جهیزیه
ميزباني کانون شهداي کربلا از عاشقان امامت و ولايت/از اطعام 14 هزار نفري تا اهداي 14 سري جهيزيه

میزبانی کانون شهدای کربلا از عاشقان امامت و ولایت/از اطعام 14 هزار نفری تا اهدای 14 سری جهیزیه

حجت الاسلام محجوب، با اشاره به فعاليت‌هاي کانون شهداي کربلا در شهرستان دزفول به مناسبت دهه امامت و ولايت گفت: در اين ايام علاوه بر اطعام ۱۴ هزار نفري؛ 14 سري جهيزيه به نوعروسان اهدا مي شود.
شناسه خبر : 38537 تاریخ انتشار : ۶ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۲۷

حجت‌الاسلام «مصطفی محجوب» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان خوزستان اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری شهدای کربلا با هدف گرامیداشت دهه امامت و ولایت برنامه های متعددی را تدارک دیده است که از جمله آنها می توان به اطعام 14 هزار نفر به همت اعضای کانون و گروه جهادی مسجد اشاره داشت.

 

 مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای کربلا در شهرستان دزفول ادامه داد: از سوی دیگر در راستای ترویج کمک های مومنانه، 14 سری جهیزیه به نوعروسان اهدا می شود تا به نام حضرت مولی الموحدین امام علی (ع) زندگی مشترک این زوج ها آغاز شود؛ ضمن اینکه تهیه و توزیع ۱۱۰ بسته معیشتی، برپایی ۱۰ روز جشن از عید قربان تا غدیر، برپایی نمایشگاه محصولات، تحویل هشتمین منزل ساخته شده توسط قرارگاه جهادی هیئت روضه‌الزهرا به خانواده‌های نیازمند، توزیع و پخت نانوایی صلواتی به‌صورت روزانه از دیگر فعالیت های این کانون در دهه امامت و ولایت محسوب می شود.

 

امام جماعت مسجد شهدای دزفول ادامه داد: این سلسله فعالیت ها به صورت مردمی و مسجد محور برگزار می شود و از تمام ظرفیت‌های موجود در مسجد و محله در راستای برگزاری این رویداد بزرگ استفاده می شود.

کلمات کلیدی: دهه ولايت و امامت