فعالیت‌های کانون بعثت اهواز به مناسبت عید غدیر/از برگزاری جشن تا اطعام و توزیع نذر قربانی میان نیازمندان
فعاليت‌هاي کانون بعثت اهواز به مناسبت عيد غدير/از برگزاري جشن تا اطعام و توزيع نذر قرباني ميان نيازمندان
برنامه های کانون بعثت اهواز به مناسبت دهه امامت و ولایت:

فعالیت‌های کانون بعثت اهواز به مناسبت عید غدیر/از برگزاری جشن تا اطعام و توزیع نذر قربانی میان نیازمندان

محبي از برگزاري جشن خياباني به مناسبت عيد غدير خم خبر داد و گفت: برنامه توزيع نان صلواتي،اطعام و پخت 600 پرس غذاي گرم و توزيع گوشت دو راس گوسفند بين خانواده هاي نيازمند منطقه از مهمترين فعاليت‌هاي کانون بعثت اهواز است.
شناسه خبر : 39416 تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۳۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان خوزستان: «مرتضی محبی» با اشاره به ویژه برنامه های دهه امامت و ولایت بیان کرد: فعالیت های مختلف فرهنگی و جهادی در سطح منطقه و محله با مشارکت و همراهی اهالی مسجد برگزار شد و با استقبال پرشور مردم مواجه شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری بعثت کوی شهید سلیمانی اهواز با اشاراه به برگزاری جشن بزرگ عید سعید غدیر خم در خیابان های منتهی و همجوار مسجد گفت: اجرای نمایش طنز، همخوانی سرود ،مولودی خوانی و سخنرانی از دیگر برنامه های جشن غدیر خم بود که با حضور آحاد مردم و نمازگزاران برگزار شد.

 

محبی تصریح کرد: برنامه توزیع نان صلواتی در منطقه کم برخوردار به تعداد 2400 قرص نان و اطعام و پخت 600 پرس غذای گرم و توزیع آن بین خانواده های نیازمند از دیگر برنامه های کانون و مسجد در این دهه پربرکت بوده است.

 

وی خاطر نشان کرد: توزیع گوشت دو راس گوسفند بین خانواده های نیازمند منطقه به مناسبت عید سعید غدیر خم با مشارکت مرکز فاوا معراج سپاه پاسداران از برنامه های این کانون در روز عید غدیر خم بود که با همکاری سایر اعضای کانون و مسجد برگزار شد.
کلمات کلیدی: عيد سعيد غدير خم