برگزاری جشن‌های اعیاد قربان و غدیر و طنین سرود «سلام فرمانده» با نوای بچه‌های مسجد
برگزاري جشن‌هاي اعياد قربان و غدير و طنين سرود «سلام فرمانده» با نواي بچه‌هاي مسجد
کانون شهید جهان آرا دزفول به مناسبت دهه امامت و ولایت برگزار کرد:

برگزاری جشن‌های اعیاد قربان و غدیر و طنین سرود «سلام فرمانده» با نوای بچه‌های مسجد

سيد ضامني از برگزاري سرود سلام فرمانده با همکاري اعضاي کانون شهيد جهان آرا و هيات محبان امير المومنين (ع) شهرستان دزفول و با حضور پرشور دهه نودي ها در ورزشگاه شهيد ناحي شهرستان دزفول خبر داد
شناسه خبر : 39418 تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۵۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان خوزستان: به مناسبت دهه امامت و ولایت، اعیاد مبارک قربان و غدیر،  سرود «سلام فرمانده »با همکاری اعضای کانون شهید جهان آرا و هیات محبان امیر المومنین (ع) شهرستان دزفول و با حضور پرشور دهه نودی‌ها در ورزشگاه شهید ناحی شهرستان دزفول برگزار شد.

 

«سید محمد ضامنی» مدیر کانون شهید جهان‌آرا در مورد این مراسم بیان کرد: هدف ما از اجرای ویژه برنامه مذکور گسترش شادی مومنانه در سبک زندگی خانواده‌ها بود، چراکه این مولفه یک حلقه گمشده است در نتیجه اهتمام اعضای کانون این بود که با استفاده از ظرفیت‌های شهرستان در این عرصه حضور پررنگ داشته باشند.

 

حجت الاسلام «مرتضی همت‌پور» نیز طی سخنانی در این مراسم بیان کرد: سرود سلام فرمانده یک کار فرهنگی زیبا در جمهوری اسلامی بوده که در تاریخ کشور ماندگار می‌شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان با اشاره به تأثیرپذیری سرود سلام فرمانده در جهان اسلام ابراز کرد:  جاودانگی این سرود به گونه‌ای است که در بسیاری از کشورهای اسلامی این سرود خوانده می‌شود.

 

وی با تقدیر از همکاری دستگاه‌های مختلف شهرستان دزفول با برگزارکنندگان این مراسم  و به ویژه اعضای کانون فرهنگی هنری شهید جهان آرا تصریح کرد: با توجه به تلاش رسانه‌ای دشمن در تقابل با ایران اسلامی و هجمه‌های فرهنگی برای مقابله با انقلاب و ملت ایران، ما نیز باید به نحو مناسبی مقابله به مثل فرهنگی کرده و در مقابل تلاش‌ها و فتنه‌های فرهنگی دشمن به موقع و به هنگام عمل کرده تا ترفندهای دشمن را بی‌اثر و خنثی شود.