گذری بر فعالیت‌های کانون روستایی انصارالله شوش
گذري بر فعاليت‌هاي کانون روستايي انصارالله شوش

گذری بر فعالیت‌های کانون روستایی انصارالله شوش

حجت الاسلام سرخه گفت: با وجود محروميت ها و کاستي ها اما اين کانون در ايام تابستان توانسته است بخشي زيادي از دانش آموزان روستا را در مسجد جذب نمايد.
شناسه خبر : 39557 تاریخ انتشار : ۴ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۰۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خوزستان حجت الاسلام والمسلمین حسن سرخه اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری انصارالله یکی از کانون های فعال‌ و اثر گزار در سطح سطح شهرستان شوش می‌باشد.

مدیر کانون انصارالله شهرستان شوش افزود:  این کانون روستایی در روستای سرخه‌ی صالح داود از بخش فتح‌المبین شهرستان شوش است که  با حدود دویست عضو در حال فعالیت است.

وی با اشاره به اینکه  اعضا و عوامل کانون همیشه در کارهای فرهنگی و اجتماعی از قبیل برگزاری کلاس های مختلف برای برادران و خواهران در سطح روستا مشارکت دارند گفت:  از مهم‌ترین شاخص‌ها و فعالیت‌های کانون انصارالله اجرای رزمایش مؤمنان که حدود ششصد بسته غذایی ، اعزام جهادگر سلامت به بیمارستان‌های درگیر را با کرونا ، تشکیل گروه جهادی از اعضای کانون برای کمک به نیازمندان ، برگزاری انواع کلاس ها و فراهم سازی دوره های متنوع برای اوقات فراغت بچه‌ها ی مسجد و برگزاری برنامه ها و مراسم های سالیانه و...  اشاره کرد.

حجت الاسلام سرخه گفت: با وجود محرومیت ها و کاستی ها اما این کانون در ایام تابستان با برگزاری کلاس های اوقات فراغت ویژه نوجوانان و جوانان توانسته است بخشی زیادی از دانش آموزان روستا را در مسجد جذب نماید.

کلمات کلیدی: اوقات فراغت