برگزاری دومین مسابقه عکاسی «به رسم حسینی» از سوی کانون امام حسین (ع) شادگان
برگزاري دومين مسابقه عکاسي «به رسم حسيني» از سوي کانون امام حسين (ع) شادگان
همزمان با فرارسیدن ماه محرم؛

برگزاری دومین مسابقه عکاسی «به رسم حسینی» از سوی کانون امام حسین (ع) شادگان

چعبي از برگزاري دومين دوره مسابقه عکاسي «به رسم حسيني» خبر داد و گفت: اين مسابقه به همت کانون فرهنگي هنري امام حسين (ع) مسجد حمزه سيدالشهدا شادگان برگزار مي شود.
شناسه خبر : 39920 تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۱۳

«جلال چعبي» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان خوزستان بیان کرد: براي دومين سال متوالي مسابقه عکاس «به رسم حسيني» به مناسبت ماه محرم برگزار مي شود و علاقمندان مي توانند تا پایان ماه محرم آثار خود را ارسال کنند.

 

مدير کانون فرهنگي هنري امام حسين (ع) مسجد حمزه سيدالشهداء(ع) شهرستان شادگان با اشاره به موضوعات اين مسابقه، افزود: معنويت و اخلاق در عزاداري، فرهنگ؛ سنت ها و آيين هاي عزاداري، پيام هاي عاشورايي، مشارکت و ترغيب جوانان به عزاداري، ترويج فرهنگ عاشورايي و معرفي محرم به نوجوانان و جوانان، عزاداري در فضاي مجازي از موضوعاتي است که براي اين مسابقه درنظر گرفته شده است.

 

وي با تاکيد بر اينکه فقط يک اثر از هر  شرکت کننده در مسابقه داوري مي شود خاطرنشان کرد: به برگزيدگان اول تا پنجم کارت هديه يک ميليون ريالي اهدا خواهد شد.

 

چعبي يادآور شد: علاقمندان و هنرمندان تا آخرماه محرم عکس و فيلم در موضوعات ياد شده را از طريق فضاي مجازي به شماره09366229437 ارسال کنند و یا بصورت حضوری به دفتر کانون در مسجد مراجعه نمایند.