راه‌اندازی موکب اسکان و فوریت‌های پزشکی برای زائرین حسینی
راه‌اندازي موکب اسکان و فوريت‌هاي پزشکي براي زائرين حسيني
مدیر کانون فرهنگی هنری سیدالشهداء (ع) بندر ماهشهر خبر داد:

راه‌اندازی موکب اسکان و فوریت‌های پزشکی برای زائرین حسینی

احمدي بوصيد گفت: و به منظور استقبال از زائران استانها و شهرستانهايي که مسير عبورشان از شهرستان بندرماهشهر مي باشد گفت: مرکز اسکان و فوريتهاي پزشکي توسط کانون فرهنگي هنري سيدالشهداء (ع) بندر ماهشهر با همکاري خيرين و خادمين سيدالشهداء (ع) راه اندازي مي شود.
شناسه خبر : 40001 تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۵۱

«منصور احمدی بوصید» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان خوزستان اظهار کرد: به مناسبت نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی و از آنجایی که شهرستان ماهدشت همه ساله میزبان تعدادی از زائرین حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و کربلای حسینی است لذا برنامه ها و خدمات متنوعی از سوی کانون فرهنگی هنری و اهالی مسجد در این ایام برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگي هنري سيدالشهداء عليه السلام مسجد الغدير شهرک شهيد رجايي بندرماهشهر با اشاره به حماسه جهاني اربعين حسيني و به منظور استقبال از زائران استان‌ها و شهرستان‌هايي که مسير عبورشان از شهرستان بندرماهشهر است، گفت: مرکز اسکان و فوريتهاي پزشکي توسط کانون فرهنگي هنري با همکاري خيرين و خادمين سيدالشهداء عليه السلام راه اندازي مي شود.

وی اضافه کرد: علاقه مندان جهت خادمي دراین  موکب مي توانند به شماره واتس آپ 09163523801 از طريق فضاي مجازي ثبت نام نمایند.

احمدی بوصید با بیان اینکه کانون قصد دارد این موکب بصورت دائمی به زائرین خدمات دهد گفت : از حضور و ثبت نام عموم مردم برای استقبال و موکب داری استقبال کرده و آماده پذیرش آن ها هستیم.