مسابقه پیامکی «فرزندان محرم» ویژه بچه‌های مسجد برگزار می‌شود
مسابقه پيامکي «فرزندان محرم» ويژه بچه‌هاي مسجد برگزار مي‌شود
به همت کانون «منتظران» شهر سردشت بهبهان؛

مسابقه پیامکی «فرزندان محرم» ویژه بچه‌های مسجد برگزار می‌شود

شکوهي با اشاره به برگزاري مسابقه پيامکي «فرزندان محرم» ويژه بچه هاي مسجد در ماه محرم گفت: هدف از اين مسابقه آشنايي هر چه بهتر بچه هاي مسجد از قيام امام حسين (ع) و همچنين اصحاب باوفاي ايشان در جريان حماسه عاشورا است
شناسه خبر : 40003 تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۵۳

«هادي شکوهی» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان خوزستان بیان کرد:  «فرزندان محرم» نام مسابقه پيامکي است که در ايام محرم ويژه بچه هاي مسجد در کانون فرهنگي هنري «منتظران» به اجرا درآمده است.

مدير کانون فرهنگي هنري «منتظران» شهر سردشت افزود: اين مسابقه به منظور آشنايي هر چه بهتر بچه هاي مسجد از قيام امام حسين (ع) و همچنين اصحاب باوفاي ايشان در جريان حماسه عاشورا است.

وي به شيوه برگزاري اين مسابقه اشاره کرد و اظهار داشت: در اين مسابقه هر روز يک داستان مختصر در قالب يک متن به اشتراک گذاشته خواهد شد و سوال مسابقه نيز از آن داستان استخراج مي شود.

شکوهي ادامه داد: همچنين بچه هاي مسجد به مدت 24 ساعت فرصت دارند تا به سوال مسابقه به صورت پيامکي پاسخ داده و گزينه صحيح را ارسال کنند؛ ضمن اینکه در پایان از برگزیدگان این مسابقه به قید قرعه هدایایی اعطا می شود.

مدير کانون فرهنگي هنري «منتظران» شهر سردشت خاطرنشان کرد: علاوه بر اجراي اين مسابقه، برنامه هاي ديگري نيز در طول ماه محرم در اين کانون فرهنگي هنري برگزار مي شود که از جمله آن برگزاري آيين عزاداري و سوگواري  و سينه زني و مراسم سنتی و محلی  است.