استقبال از کاروان پیاده انصارالحسین(ع) توسط کانون انتظار مربچه
استقبال از کاروان پياده انصارالحسين(ع) توسط کانون انتظار مربچه
همزمان با شروع پیاده روی میلیونی اربعین حسینی:

استقبال از کاروان پیاده انصارالحسین(ع) توسط کانون انتظار مربچه

محمديان با اشاره به اينکه همه ساله کانون، مسجد و مردم منطقه مربچه رامهرمز ميزبان زائرين حسيني از سراسر کشور هستند گفت: کاروان پياده انصارالحسين(ع) که هر ساله (بغير از دو سال کرونا) پاي پياده مسير مشهد مقدس تا کربلاي معلي را طي مي کنند در راه که به منطقه مربچه رسيدند با استقبال گرم مردم روبرو مي شوند.
شناسه خبر : 40160 تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۲۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان خوزستان: حسین محمدیان اظهار کرد: کانون، مسجد و مردم منطقه همه ساله در ایام منتهی به اربعین حسینی میزبان زائرین حسینی از سراسر کشور هستند و کاروان های پیاده به سمت کشور عراق و شهر کربلا را میزبانی و اکرام می کنند.

مدیر کانون فرهنگی هنری انتظار مربچه شهرستان رامهرمز با اشاره به اینکه  کاروان پياده انصارالحسين(ع) که هر ساله (بغير از دو سال  کرونا) پاي پياده مسير مشهد مقدس تا کربلاي معلي را طي مي کنند در راه که به منطقه مربچه رسيدند با استقبال گرم مردم روبرو شدند.

 

 وی با اشاره به اینکه مردم عاشق  خدمت به امام حسین(ع) و زائرین آن هستند افزود: اهالی مسجد و مردم میزبان کاروان زائرین درمحل مسجدصاحب الزمان(عج) مربچه بودند و شرایط اسکان و استراحت یک شب آنها را در مسجد فراهم و مهیا نمودند.

 

محمدیان تصریح کرد: با وجود اینکه بخش زیادی از مردم منطقه از زائرین کربلا در ایام اربعین هستند و در پیاده روی میلیونی شرکت می کنند اما بخش دیگر از بچه های مسجد با میزبانی از زائرین در مسجد و منطقه از خادمین زائرین امام حسین(ع) در ایام محرم و صفر هستند که با عشق خدمتگزاری می کنند.