شعار نهضت بازگشت به مساجد از طریق کانون‌های فرهنگی هنری مساجد دنبال می‌شود
شعار نهضت بازگشت به مساجد از طريق کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد دنبال مي‌شود
وزیر فرهنگ در جریان بازدید از شرایط خدمت‌رسانی به زوار اربعین در پایانه مرزی چذابه؛

شعار نهضت بازگشت به مساجد از طریق کانون‌های فرهنگی هنری مساجد دنبال می‌شود

اسماعيلي در جريان بازديد از شرايط خدمت رساني به زوار اربعين در پايانه مرزي چذابه، با اشاره به شعار فرهنگي دولت سيزدهم مبني بر «نهضت بازگشت به مساجد» گفت: اين شعار از طريق کانون‌هاي مساجد دنبال مي‌شود.
شناسه خبر : 40658 تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۰۲

به گژارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان خوزستان، «محمد مهدی اسماعیلی» پنج‌شنبه 17 شهریور ماه در جریان بازدید از شرایط خدمت رسانی به زوار اربعین در پایانه مرزی چذابه اظهار کرد: در ایام منتهی به اربعین حسینی، این استان بوی شهادت می‌دهد و سعی بر این است در حد توان در توسعه فرهنگ حسینی تلاش کنیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه در حوزه فرهنگ در طول یکسال اخیر پیش بینی های مناسبی صورت گرفته است، افزود: با پیگیری‌های بعدی و با موافقت رییس جمهور و هماهنگی استاندار یک سری پروژه فرهنگی را در دستور کار قرار دادیم.

وی اضافه کرد: در روزهای آینده بحث به پایان رساندن پروژه ها به صورت جدی دنبال می‌شود تا کام مردم و علاقه‌مندان به حوزه فرهنگ و هنر شیرین شود.

اسماعیلی ادامه داد: همه بخش های وزارتخانه در داخل و خارج از کشور و حتی سازمان اوقاف و کانون‌های مساجد، حج و زیارت بسیج شده اند تا هرکدام بنا به مسئولیت هایی که دارند، فعالیت های خود را انجام می دهند.

وی با تاکید بر اینکه در دوره دولت جدید یکی از شعارهای اصلی ما شعار «نهضت بازگشت به مساجد» است، بیان کرد: این نهضت از طریق کانون های مساجد دنبال می شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: بسیاری از فعالیت‌های فرهنگی هنری در سطح کشور حول محور مساجد باید صورت بگیرد.