یادواره شهدای حادثه تروریستی 31 شهریور اهواز به همت کانون شهید جهان‌آرا برگزار شد
يادواره شهداي حادثه تروريستي 31 شهريور اهواز به همت کانون شهيد جهان‌آرا برگزار شد

یادواره شهدای حادثه تروریستی 31 شهریور اهواز به همت کانون شهید جهان‌آرا برگزار شد

به مناسبت هفته دفاع مقدس و بزرگداشت شهداي حادثه تروريستي 31 شهريور، يادواره شهدا به همت کانون فرهنگي هنري شهيد جهان آرا شهرستان دزفول با حضور اقشار و آحاد مردم برگزار شد.
شناسه خبر : 40990 تاریخ انتشار : ۲ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۰۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان خوزستان: مراسم شهدای حادثه تروریستی 31 شهریور توسط کانون فرهنگی هنری شهید جهان آرا شهرستان دزفول با حضور اقشار مختلف و مسئولین انتظامی و نظامی برگزار شد .

در این مراسم حجت الاسلام «مرتضی همت پور» با بیان درهفته دفاع مقدس ثمره راه امام (ره) و شهدای دفاع مقدس را در جوانان شهید حادثه تروریستی 31 شهریور اهواز می توانیم ببینیم افزود: شهدا ولایتی فر و زارع از جوانان دهه هفتادی بودند که با تمسک به راه شهدا در دوران جوانی به آرزوی خود که همان شهادت فی سبیل الله بود رسیدند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان خوزستان با اشاره به اینکه مردم و مسئولین در قبال راه شهدا و خانواده معظم آنها وظیفه سنگینی بر عهده دارند گفت: با پیروی از ولایت فقیه و استمرار حرکت شهدا و خدمت صادقانه مسءولین به مردم می توانیم در مسیر آن شهیدان والا مقام گام برداریم.

 

گفتنی است این مراسم با حضور آحاد مردم شهرستان دزفول و با مداحی ابوذر روحی و با همت اعضای کانون شهید جهان آرا دزفول برگزار شد.