دیدار با خانواده‌ای از جنس شهادت
ديدار با خانواده‌اي از جنس شهادت

دیدار با خانواده‌ای از جنس شهادت

حجت الاسلام همت پور در ديدار با خانواده شهيد زارع گفت: اين خانواده از جنس شهادت است که با تقديم 12 شهيد والامقام دين خود را به اسلام و انقلاب ادا کرده است
شناسه خبر : 41001 تاریخ انتشار : ۲ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۱۰

حجت الاسلام «مرتضی همت پور» در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان خوزستان، با بیان اینکه شهدا شفیعان قیامت هستند افزود: در مقام و مرتبه شهدا همین بس که پیامبر اکرم(ص) به جابربن عبدالله انصاری فرمودند: جابر فردای قیامت خداوند تبارک و تعالی بدون واسطه با شهدا سخن می گوید.

 

مدیر ستاد فهما استان خوزستان با اشاره به آیه 169 سوره آل عمران و آیه 154 سوره بقره گفت: از دو واژه ( و لا تحسبن و لاتقولوا ) در این آیات استفاده شده است یعنی اگر کسی در راه خدا شهید شد نگویید مرده و کشته شده است و حتی به ذهن نیاورید که شهدا کشته شده اند بلکه شهدا ( احیاء عندربهم یرزقون) هستند.

 

حجت الاسلام همت پور تصریح کرد: خاندان زارع با تقدیم 12 شهید والا مقام از سال 57 اتا کنون دین خود را به اسلام و انقلاب ادا کرده اند که آخرین شهید این خانواده شهید سعید زارع است که از پاسداران شهید حادثه تروریستی 31 شهریور اهواز است.

 

در این دیدار ضمن همراهی مسئولین شهرستانی و بزرگداشت هفته دفاع مقدس مداح ملی حاج ابوذر روحی نیز با این خانواده دیدار کرد.

کلمات کلیدی: هفته دفاع مقدس