خدمت‌رسانی اعضای کانون انصار الحسین (ع) در محل برپایی موکب تا پایان ماه صفر ادامه دارد
خدمت‌رساني اعضاي کانون انصار الحسين (ع) در محل برپايي موکب تا پايان ماه صفر ادامه دارد

خدمت‌رسانی اعضای کانون انصار الحسین (ع) در محل برپایی موکب تا پایان ماه صفر ادامه دارد

آرين‌منش گفت: علاوه بر پذيرايي شبانه به تعداد 5 هزار نفر خدمات فرهنگي شامل مداحي، ارائه اقلام فرهنگي، پشت نويسي ماشين با جملات مرتبط با ماه محرم و صفر، اهداي پيکسل مزين به تصاوير شهدا نيز ارائه مي شود
شناسه خبر : 41024 تاریخ انتشار : ۴ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۲۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خوزستان: «مهدی آرین‌منش» اظهار کرد: مسجد مولود کعبه کوی آزادگان شهرستان دزفول به مناسبت سوگواری ایام پایانی ماه صفر اقدام به برپایی موکب در خیابان اصلی و جنب مسجد نموده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری انصار الحسین(ع) شهرستان دزفول با اشاره به پذیرایی شبانه به تعداد۵۰۰۰  نفر شامل ساندویچ، شربت، آب و... گفت: ان شاالله تا شب ۳۰ ماه صفر در خدمت عزاداران و عاشقان  ابا عبدالله الحسین (ع)خواهد بود.

 

وی خاطر نشان کرد: شروع این پذیرایی از اربعین حسینی بوده است و بنا داریم مانند سنوات گذشته تا پایان ماه صفر ادامه داشته باشد. 

 

آرین منش با بیان اینکه علاوه بر پذیرایی خدمت رسانی در زمینه های دیگر نیز در این موکب برقرار است اضافه کرد: خدمات فرهنگی شامل مداحی، ارائه اقلام فرهنگی،  پشت نویسی ماشین با جملات مرتبط با ماه محرم و صفر، اهدای پیکسل مزین به تصاویر شهدا نیز  ارائه می شود.

کلمات کلیدی: موکب برپايي موکب