پایان دو ماه خدمات‌رسانی مساجد و مواکب خوزستان به عزاداران حسینی
پايان دو ماه خدمات‌رساني مساجد و مواکب خوزستان به عزاداران حسيني

پایان دو ماه خدمات‌رسانی مساجد و مواکب خوزستان به عزاداران حسینی

حجت الاسلام همت پور از پخت و توزيع 2500 غذاي گرم در پايان صفر خبر داد و گفت: همچنين تعداد 1200 بسته گوشت قرباني مشارکتي بين نيازمندان استان نيز در ماه صفر توزيع شد
شناسه خبر : 41072 تاریخ انتشار : ۶ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۵۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان خوزستان: به مناسبت ایام سوگواری پایان ماه صفر تعداد 2500 پرس غذای گرم توسط کانون های مساجد اهواز و بین مواکب فعال شهر توزیع شد.

حجت الاسلام مرتضی همت پور با اشاره به وسعت و تعدد برنامه های مساجد در ایام پایانی ماه صفر گفت: به همت بچه های مساجد اهواز و در یک کار گروهی تعداد 2500 غذای گرم بصورت ویژه جهت مراسم 30 صفر بین مواکب فعال اهواز توزیع شد .

مدیر ستاد فهما خوزستان با اشاره به فعالیت پیوسته و دو ماهه مواکب در استان خوزستان افزود: مواکب در جوار مساجد و با حمایت ها و تلاش های بچه های مسجد در دو ماه محرم و صفر خدمات خوب فرهنگی و پذیرایی های متنوع به عزاداران حسینی عرضه و ارائه می دهند.

وی خاطر نسان کرد: تلاش موکب داران و بچه های مساجد در اقامه عزای سرور و سالار شهیدان ستودنی است و به نوبه خود از این آنها بابت خدمت رسانی پیوسته و مناسب کمال سپاس و تشکر رادارم و ان شالله این خدمات مورد قبول حق و آقا عبدالله الحسین قرار گرفته باشد.

 

حجت الاسلام همت پور با اشاره به پشتیبانی های صورت گرفته در ماه صفر اضافه کرد: در این ماه تعداد 1200 بسته گوشت قربانی مشارکتی بین نیازمندان استان نیز توزیع شد.

وی تصریح کرد: در سومین سال از طرح قربانی مشارکتی در ماه صفر تعداد 1200 بسته گوشت گوسفندی در مناطق محروم و حاشیه شهرستان های شوش ، ماهشهر،رامشیر و هندیجان توزیع شد که هر بسته شامل یک و نیم کیلو گوشت بوده است.

کلمات کلیدی: موکب