رنگ آمیزی ،مسطح سازی و زیباسازی مدرسه روستا
رنگ آميزي ،مسطح سازي و زيباسازي مدرسه روستا
با همت اعضای کانون فرهنگی هنری امام حسین (ع) شادگان انجام شد:

رنگ آمیزی ،مسطح سازی و زیباسازی مدرسه روستا

چعبي از همکاري اعضاي کانون فرهنگي هنري امام حسين (ع) در رنگ آميزي ،مسطح سازي و زيباسازي مدرسه روستا در ابتداي سال تحصيلي خبر داد
شناسه خبر : 41342 تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۵۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خوزستان جلال چعبی اظهار کرد:آماده سازي مدرسه روستاي خوينس براي شروع فعالیت مدرسه و دانش آموزان در هفته دو م مهرماه با تلاش اعضای کانون فرهنگي هنري امام حسين (ع) شهرستان شادگان عملیاتی و اجرا شد.

مدیر کانون فرهنگي هنري امام حسين (ع) شادگان اضافه کرد: دبستان شهيدتندگويان روستاي خوينس اين روزها با همکاري خانواده‌ها، معلمان ،دانش‌آموزان و اعضای کانون فرهنگی هنری روستا براي سال تحصيلي آماده شده است.

چعبي در حاشيه بازديد از مدرسه دبستان شيهيدتندگويان روستاي خوينس اظهار داشت: مدير مدرسه و اهالی روستا و مسجد تلااش کردند در ابتداي سال تحصيلي به افزايش روحيه دانش‌آموزان کمک کند و قسمت مهمي از آن در پروژه مهر، زيباسازي مدارس است که به خوبي مي‌تواند موجب ارتقاء انگيزه در دانش‌آموزان شود و با همکاری و هماهنگی کانون فرهنگی هنری انجام شد.

مديرکانون فرهنگي هنري امام حسين (ع) روستاي خوينس ضمن تقدير از زحمات مدير دبستان شهيدتندگويان تصريح کرد: دانش‌آموزان ما در هر سني که باشند، با رنگ‌ها ارتباط برقرار کرده و شروع به تصويرسازي مي‌کنند و به همين دليل است که امروز بسياري از توليدکنندگان وسايل توجه زيادي به اين قضيه نشان مي‌دهند.

وی با اشاره به اينکه پژوهش‌ها نشان مي‌دهد تنوع رنگ‌ها و استفاده از رنگ‌هاي روشن و شاد مي‌تواند به ارتقاء قدرت يادگيري کودکان کمک کند، گفت: اعضای کانون فرهنگی هنری با رنگ آمیزی و زیبا سازی مدرسه روستا ضمن انجام کار جهادی و جمعی در روحیه دانش آموزان و بهبود  فضای مدرسه کمک شایانی کردند.

کلمات کلیدی: حرکت جهادي