تشریح فعالیت های پاییزی کانون فاطمیون اهواز
تشريح فعاليت هاي پاييزي کانون فاطميون اهواز

تشریح فعالیت های پاییزی کانون فاطمیون اهواز

حجت الاسلام معظم زاده گفت: فعاليت کانون فرهنگي هنري در مسجد حجازي اهواز باعث جذب اقشار مختلف و بخصوص جوانان و نوجوانان شده است
شناسه خبر : 41349 تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۰۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خوزستان حجت الاسلام حسین معظم زاده اظهار کرد: مسجد حجازی اهواز از مساجد شاخص و فعال سطح شهر است که سال ها با فعالیت کانون فرهنگی هنری در مسجد باعث جذب اقشار مختلف و بخصوص جوانان و نوجوانان شده است.

 

مدیر کانون فاطمیون اهواز با اشاره به فعالیت 10 حلقه تربیتی در مسجد گفت: این حلقه ها در راستای ایجاد محله اسلامی و برنامه ریزی برای اقشار مختلف جامعه  بوده است و همچنین زمینه تاسیس حوزه علمیه، مدارس در مقاطع مختلف و هیئت های مذهبی در مسجد بوده است.

 

وی با بیان اینکه با ارتباط مستقیم و نزدیک با مدرسه محله توانستیم تعداد 50 دانش آموز مقطع متوسطه در محله اول با عنوان (مدرسه پلاس) جذب مسجد کنیم اضافه کرد: همچنین در این طرح تعداد 50 دانش آموز مقطع ابتدایی جذب و به طرح مورد نظر اضافه شدند.

 

حجت الاسلام معظم زاده افزود: راه اندازی مجدد جلسات نهج البلاغه، جلسات هم فکری مربی های مسجد و مسئولین مدارس حوزه علمیه منتسب به مسجد و برنامه ریزی دوره جدید تربیت مربی و مبلغ ویژه خواهران از دیگر برنامه های مسجد و کانون در آغاز مهر ماه است.

 

مدیر کانون فاطمیون اهواز با اشاره به استقرار و مشغول به کار شدن کادر جدید با رویکرد تربیت کادر از طلاب و دانشجویان جوان مسجد گفت: افتتاحیه کتابخانه عمومی مسجد حجازی ،تجهیز واحد فرهنگی مسجد به وسایل ورزشی نیز از دیگر برنامه هایی هستند که باعث افزایش کیفیت برنامه های فرهنگی ورزشی در مسجد شده است.