افتتاح 10 کانون و 5 کتابخانه در استان خوزستان در سالروز بیانات مقام معظم رهبری در مورد کانون‌های مساجد
افتتاح 10 کانون و 5 کتابخانه در استان خوزستان در سالروز بيانات مقام معظم رهبري در مورد کانون‌هاي مساجد
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان خوزستان خبر داد؛

افتتاح 10 کانون و 5 کتابخانه در استان خوزستان در سالروز بیانات مقام معظم رهبری در مورد کانون‌های مساجد

حجت‌الاسلام همت‌پور، با اشاره به ويژه‌برنامه‌هاي کانون‌هاي مساجد استان خوزستان به مناسبت سالروز بيانات تاريخي رهبر معظم انقلاب اسلامي در مورد کانون‌هاي مساجد، از تاسيس 10 باب کانون فرهنگي هنري و 5 کتابخانه در اين استان خبر داد.
شناسه خبر : 41372 تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۱۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان خوزستان، حجت‌الاسلام «مرتضی همت‌پور» در جلسه هماهنگی مراسم 19 مهر سالروز بیانات مقام معظم رهبری در خصوص کانون‌های مساجد اظهار کرد: این ایام با هفته وحدت میلاد نبی مکرم اسلام (ص) و امام صادق (ع) مصادف شده و امیدواریم بتوانیم از مواهب این ایام به خوبی بهره‌مند شویم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان ادامه داد: 19 مهر برای ما اهمیت دارد از این جهت که تنها سخنانی که از مقام معظم رهبری در خصوص کانون‌های مساجد بیان شده، در روز 19 مهر در جمع روحانیون و طلاب در خراسان شمالی بوده است.

 

وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری در این دیدار فرمودند «من سفارش می‌کنم کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را فراموش نکنید»؛ این موضوع یک امر ارشادی نیست که کار یا انجام شود یا نه، بلکه ایشان سفارش کرده‌اند و بر همگان چه کسانی که خادم این حوزه هستند و چه سایر مسئولان، روحانیون و مدیران اجرایی واجب است به فرمایش ایشان از بعد حمایت‌های مادی و معنوی جامه عمل بپوشانند.

 

همت‌پور با اشاره به مراسم بزرگداشت 19 مهر در خوزستان تصریح کرد: از آنجا که کانون‌های مساجد شادگان در رویداد فهما 1400 خوش درخشیدند، طبق هماهنگی‌های انجام شده با رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شادگان قرار شد طی مراسمی از پنج کانون برتر این شهرستان با حضور امام جمعه شادگان تقدیر شود.

 

وی با بیان اینکه علاوه بر آن، 10 کانون فرهنگی هنری جدیدالتاسیس در سطح استان از 19 مهر فعالیت خود را آغاز می‌کنند ادامه داد: در این راستا برنامه‌هایی نیز در شهرستان‌های دزفول، اندیمشک ، شوش و شوشتر برگزار می‌شود.

 

مدیر ستاد فهما خوزستان با اشاره به اینکه پنج کتابخانه کانون‌های مساجد نیز به مناسبت 19 مهر تجهیز می‌شود خاطر نشان کرد: از دیگر برنامه‌های کانون‌های مساجد توزیع یک هزار و 200 بسته گوشت قربانی میان نیازمندان در شهرستان‌های هدف است.