کانون‌های مساجد بهترین بستر برای پرورش نسل جوان است
کانون‌هاي مساجد بهترين بستر براي پرورش نسل جوان است
امام جمعه موقت اندیمشک تأکید کرد:

کانون‌های مساجد بهترین بستر برای پرورش نسل جوان است

حجت‌الاسلام محمديان با اشاره به جريان اغتشاشات اخير گفت: کانون‌هاي مساجد با وجود سلاح فرهنگ و هنر، بهترين بستر براي پرورش نسل جوان هستند
شناسه خبر : 41419 تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۰۴

به گزاش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان خوزستان:  حجت الاسلام «احمد محمدیان» با اشاره به فرارسیدن سالروز بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور اظهار کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جایگاه و نقش پراهمیتی دارند که باید اهتمام بیشتری به آنها داشته باشیم.

امام جمعه موقت اندیمشک افزود: لازم است در راستای منویات مقام معظم رهبری در جهت رونق‌بخشی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گام برداریم و مسائل فرهنگی مساجد را در دست بگیریم چرا که این مسئله، بهترین و بُرَنده‌ترین سلاح برای مقابله با دشمن است.

وی ضمن اشاره به آیاتی از قرآن کریم اذعان کرد: در قرآن اصول و استدلال‌های روشنگر مسیرها وجود دارد و کانون‌های مساجد نیز باید به ابزارهای مختلف و مفید در راستای استدلال‌های لازم مجهز باشند.

حجت‌الاسلام محمدیان با بیان اينکه در جریان اغتشاشات اخیر برخی جوانان و نوجوانان حضور داشتند تصریح کرد: کانون‌های مساجد با وجود سلاح فرهنگ و هنر، بهترین بستر برای پرورش نسل جوان هستند که ما باید در این زمینه، بیشتر از گذشته فعالیت داشته باشیم.