تحقق اهداف کانون‌های مساجد اقتدا به بیانات مقام معظم رهبری است
تحقق اهداف کانون‌هاي مساجد اقتدا به بيانات مقام معظم رهبري است
مدیر کانون فرهنگی هنری ولیعصر (عج) دزفول:

تحقق اهداف کانون‌های مساجد اقتدا به بیانات مقام معظم رهبری است

خليلي راد، با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري در مورد کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد گفت: کانون‌ها براي تحقق اهداف خود بايد اقتدا به رهنمودهاي معظم له داشته باشند.
شناسه خبر : 41659 تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۳۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان خوزستان: «علی خلیلی‌راد »در خصوص پیام تاریخی رهبر انقلاب در 19 مهرماه پیرامون کانون های فرهنگی و هنری مساجد گفت: قطعا کانون‌هایی که برنامه خود را بر اساس فرامین و رهنمودهای رهبری قرار دهند نسبت به دیگر کانون‌ها موفق‌تر خواهند بود.

 

 مدیر کانون فرهنگی هنری ولیعصر (عج) شهرستان دزفول افزود: همانگونه که رهبری معظم فرمودند کانون‌های مساجد باید به محور هر محله تبدیل شوند لذا در این کانون نیز تلاش شده با تعامل صورت گرفته با بسیج و هیات امنا، مسجد در محوریت محله در حوزه های مختلف قرار گیرد.

 

وی تصریح کرد: در ایام کرونا و پس از‌ آن کانون فرهنگی مسجد ولیعصر (عج) در کنار تامین بسته های معشیتی و بهداشتی با حضور در کنار کادر درمان اقدامات موثری داشته که نتیجه آن ارتباط اعضای کادر درمان با مسجد در مراسمات مختلف مذهبی شده است.

 

خلیلی راد در پاسخ به این سوال که اگر کانون‌ها نسبت به پیام رهبری غافل شوند چه اتفاقی خواهد افتاد اضافه کرد: در اوایل انقلاب و دوران دفاع مقدس مساجد محور تمامی فعالیت‌های محله ها نظیر تامین جهیزیه و یا حل اختلافات بود که متاسفانه در سال‌های گذشته این موضوع کمرنگ شد و با توجه به پیام رهبری و پیام ایشان در سنوات اخیر مجدد با فعالیت کانون‌های مساجد این موضع پررنگ‌تر شد، لذا ضروری است جهت حفظ آن رهنمودهای رهبری لحاظ شود و از آن غافل نشویم.

 

وی یاد آور شد: طی جلساتی که با اعضای کانون برگزار کردیم، برنامه این کانون را در سال‌های آینده و پیش رو بر اساس فرامین و رهنمودهای رهبری ترسیم کرده ایم و تاکید شده اعضای کانون نیز این خصوص هر برنامه و ایده ای که دارند را ارائه دهند.

کلمات کلیدی: کانون هاي مساجد