پایگاه‌های بسیج و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ید واحد هستند
پايگاه‌هاي بسيج و کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد يد واحد هستند
مدیر ستاد فهما استان خوزستان در نمایشگاه اسوه:

پایگاه‌های بسیج و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ید واحد هستند

حجت الاسلام همت پور گفت: پايگاه هاي بسيج و کانون هاي فرهنگي هنري مساجد يد واحده هستند و هر کجا کانون فعالي ديده شود در کنار آن پايگاه فعالي نيز مشاهده مي شود
شناسه خبر : 42052 تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۱۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان خوزستان: نمایشگاه اسوه بسیج محلات خوزستان همه ساله با حضور پایگاه های بسیج منتخب محلات و مساجد در دو بخش خواهران و برادران استان خوزستان در علی بن مهزیار اهوازی به مدت سه روز برگزار شد.

در این نمایشگاه دستاورد های مساجد و پایگاه های بسیج همراه گزارش ها و عملکرد خود را در غرفه هایی در معرض دید عموم مردم قرار می دهند.

حجت الاسلام همت پور در این نمایشگاه و در مراحل بازدید از آن اظهار کرد: پایگاه های بسیج و کانون های فرهنگی هنری مساجد ید واحده هستند و هر کجا کانون فعالی دیده شود در کنار آن پایگاه فعالی نیز مشاهده می شود.

مدیر ستاد کانون های مساجد خوزستان افزود: فعالیت های فرهنگی و هنری بسیار خوبی در پایگاه های بسیج استان اتفاق می افتد که محوریت آن ها مسجد است و قابل تقدیر و توجه هستند.

حجت الاسلام همت پور با اشاره به اقدامات انجام شده در مساجد گفت: مصداق واقعی آتش به اختیار مقام معظم رهبری همین فعالیت ها و اقدامات بسیج و کانون است.