اجرای طرح پیوند «مسجد و مدرسه» به همت کانون فرهنگی هنری امام حسین (ع)
اجراي طرح پيوند «مسجد و مدرسه» به همت کانون فرهنگي هنري امام حسين (ع)

اجرای طرح پیوند «مسجد و مدرسه» به همت کانون فرهنگی هنری امام حسین (ع)

طرح پيوند مسجد و مدرسه به مناسبت هفته دانش آموز و به همت کانون فرهنگي و هنري امام حسين (ع) روستاي خوينس شهرستان شادگان برگزار شد.
شناسه خبر : 42170 تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۱۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خوزستان مراسم روز دانش آموز با اجراي طرح پيوند «مسجد و مدرسه» و حضور دانش آموزان مقطع ابتدايي  آموزشگاه شهيد تندگويان برگزار شد.

 

«حمزه سلامي» امام جماعت کانون فرهنگي و هنري امام حسين (ع) روستای خوينس شهرستان شادگان در اين باره گفت: برنامه در قالب مراسمي در مدرسه و با حضور دانش آموزان برگزار شد که با تقدير از نوجوانان فعال مسجدي همراه بود.

 

وی برگزاری برنامه های مختلف از جمله اجرای سرود و مسابقه را از اهم بخش هاي مختلف اين مراسم نام برد و گفت: با همراهي معلمان دانش آموزان با آداب مسجد آشنا شدند.

 

سلامی اضافه کرد: پس از آن نوجوانان حاضر در محل کانون فرهنگي و هنري حضور يافته و با فعاليت هاي آن از جمله کتابخانه بيشتر آشنا شدند و ساعتي نيز از کتب اين کتابخانه بهره بردند.

 

وی اضافه کرد: البته برخي از نوجوانان حاضر عضو کتابخانه کانون هستند که در اين بازديد و حضور دوستانه، در آشنايي همکلاسي هايشان با فعاليت هاي مسجد هميار بودند ومشارکت کردند.