کارگاه تولیدات رسانه‌ای با مشارکت کانون فرهنگی هنری «صفا» در اهواز برگزار شد
کارگاه توليدات رسانه‌اي با مشارکت کانون فرهنگي هنري «صفا» در اهواز برگزار شد
مدیر کانون فرهنگی هنری «صفا» خبر داد :

کارگاه تولیدات رسانه‌ای با مشارکت کانون فرهنگی هنری «صفا» در اهواز برگزار شد

حجت‌الاسلام راشدي از برگزاري کارگاه توليدات رسانه‌اي ويژه مجموعه‌هاي فرهنگي در رشته‌هاي تصويربرداري، طراحي گرافيک، عکاسي و تدوين با مشارکت کانون فرهنگي هنري صفا خبر داد.
شناسه خبر : 42202 تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۳۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان خوزستان: کارگاه تولیدات رسانه ای با مشارکت کانون های مساجد خوزستان و حوزه هنری انقلاب اسلامی استان و با اجرای کانون فرهنگی هنری صفا اهواز در محل دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی استان با حضور هنرجویان مسجدی و مربیان استانی به مدت چهار روز برگزار شد.

 

این گزارش می افزاید:  آیین اختتامیه آن با حضور مدیر ستاد فهما ، معاون فرهنگی حوزه هنری ، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و جمعی از مربیان و هنرجویان در سالن اجتماعات دانشگاه امیرالمومنین(ع) برگزار شد.

 

حجت‌الاسلام فاضل راشدی، در آیین اختتامیه این کارگاه با اشاره به فعالیت‌های مسجد حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) اهواز در زمینه فعالیت‌های رسانه‌ای عنوان کرد: در این بخش تولیدات بسیاری انجام دادیم که بخشی از آنها در صدا و سیمای مرکز استان پخش شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری صفا مسجد حضرت ابوالفضل (ع) اهواز در این جلسه با اشاره به اینکه امروز رسانه در دنیا بر فکر، فرهنگ و هویت انسان‌ها تاثیرگذار است خاطر نشان کرد: این امر وظیفه متولیان امور فرهنگی را سنگین‌تر می‌کند.

 

وی افزود: کارگاه تولیدات رسانه‌ای ویژه مجموعه‌های فرهنگی در رشته‌های تصویربرداری، طراحی گرافیک، عکاسی و تدوین به همت کانون فرهنگی هنری صفا مسجد حضرت ‌اباالفضل‌العباس (ع) با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و حوزه هنری برگزار شد.

 

در پایان آیین اختتامیه  نیز «مجید منادی» معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان اینکه باید بحث آموزشی و توانمندسازی را در مساجد و مجموعه‌های فرهنگی چه در شهرها و چه روستاها رشد و توسعه دهیم یاد آور شد: باید با محتواها ایده‌های نو و کارهای خلاقانه زمینه رشد و توسعه فعالیت‌های فرهنگی را فراهم کنیم.