فعالیت ۳۳۱ کتابخانه مساجد در خوزستان
فعاليت ۳۳۱ کتابخانه مساجد در خوزستان
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان خبر داد:

فعالیت ۳۳۱ کتابخانه مساجد در خوزستان

حجت‌الاسلام همت‌پور از فعاليت ۳۳۱ کتابخانه توسط کانون‌هاي فرهنگي هنري در مساجد خبر داد و گفت: کتاب رسالت آموزش و تبيين گفتمان هر ملت و آئيني است.
شناسه خبر : 42517 تاریخ انتشار : ۲ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۴۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از استان خوزستان حجت الاسلام مرتضی همت پور اظهار کرد: از آنجا که یکی از اهداف کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در راستای تعلیم و تربیت نوجوانان و جوانان است، کتاب در این مسیر نقش بسزایی را ایفا می‌کند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان، از فعالیت 331 کتابخانه توسط کانون‌های فرهنگی هنری در مساجد خبر داد و اضافه کرد: کتاب رسالت آموزش و تبیین گفتمان هر ملت و آئینی است.

 

وی با اشاره به برنامه‌های کانون‌های مساجد خوزستان در هفته کتاب و کتابخوانی افزود: مسابقه نقاشی با موضوع کتاب با همکاری مدارس هویزه، نمایشگاه کتاب و مسابقه سخنی با کتاب در جمله در دزفول و مسابقه کتابخوانی در ماهشهر از جمله این برنامه هاست.

 

حجت‌الاسلام تصریح کرد: مسابقه کتاب و کتابخوانی نماز در شعیبیه شوشتر، ام‌طمیر اهواز و چغامیش دزفول و جنگ کتابخوانی کانون خاتم اهواز و کتابخانه کانون ثامن‌الحجج حصیرآباد از دیگر برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی است.

کلمات کلیدی: کتابخانه هاي مساجد