پیوند میان بسیج و کانون‌های فرهنگی هنری منجر به رشد و تعالی بچه‌های مسجد می‌شود
پيوند ميان بسيج و کانون‌هاي فرهنگي هنري منجر به رشد و تعالي بچه‌هاي مسجد مي‌شود
مدیر کانون انتظار مربچه شهرستان رامهرمز:

پیوند میان بسیج و کانون‌های فرهنگی هنری منجر به رشد و تعالی بچه‌های مسجد می‌شود

محمديان گفت: پيوند بسيج و کانون فرهنگي هنري در مسجد صاحب الزمان(عج) سال هاست منجر به رشد و تعالي بيشتر بچه هاي مسجد و اجراي برنامه هاي بزرگ و نمونه استاني و کشوري شده است.
شناسه خبر : 42636 تاریخ انتشار : ۸ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۴۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان خوزستان: حسین محمدیان اظهار کرد: به مناسبت هفته بسيج جلسه بصيرت و روشنگري با حضور اهالي منطقه و اعضاي بسيج و کانون درمسجد صاحب الزمان مربچه شهرستان رامهرمز برگزار شد.

 

مدیر کانون انتظار مربچه شهرستان رامهرمز تصریح کرد: دراين مراسم يکي از اساتيد حوزه ودانشگاه وفعال فرهنگي شهرستان ايراد سخن نموده و دستاوردهاي انقلاب را تبين و نسبت به روشنگري مسائل روز، بيان شبهات وتوطئه هاي دشمن را براي شرکت کنندگان يادآورشد.

 

محمدیان ضمن اشاره به اجرای برنامه های فرهنگی و کتابخوانی درهفته بسیج گفت: پیوند بسیج و کانون فرهنگی هنری در مسجد صاحب الزمان(عج) سال هاست منجر به رشد و تعالی بیشتر بچه های مسجد و اجرای برنامه های بزرگ و نمونه استانی و کشوری شده است.

 

وی با اشاره به دیگر برنامه های هفته بسیج گفت: دیدار با خانواده شهدا و غبار روبی گلزار شهداي مربچه با حضور اعضاي پايگاه بسيج شهيد صدوقي و کانون فرهنگي هنری انتظار و با حضور مسئولین محلی از دیگر برنامه های کانون ومسجد در این هفته بوده است.

کلمات کلیدی: هفته بسيج