انتشار فراخوان دومین جشنواره ملی شعر و داستان«ذکر»
انتشار فراخوان دومين جشنواره ملي شعر و داستان«ذکر»
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان خبر داد:

انتشار فراخوان دومین جشنواره ملی شعر و داستان«ذکر»

حجت الاسلام کلاه کج از برگزاري همايش ملي شعر و داستان بنام «ذکر» را با هدف ترويج بيش از پيش فريضه نماز در رشته‌هاي شعر و داستانک خبر داد و گفت: موضوعات اين جشنواره شامل نماز، مسجد و محراب، آيه ۵۲ سوره حاقه و ذکر و دعا است
شناسه خبر : 42673 تاریخ انتشار : ۹ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۱۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خوزستان، حجت الاسلام «رضا کلاه کج» اظهار کرد: شورای اقامه نماز اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ،معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خوزستان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر همایش ملی شعر و داستان بنام «ذکر» را با هدف ترویج بیش از پیش فریضه نماز در رشته‌های شعر و داستانک(حداکثر۱۵۰ کلمه) برگزار می‌کند.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ضمن دعوت از علاقه‌مندان و نویسندگان و شاعران سراسر کشور برای مشارکت در این رویداد معنوی و ادبی گفت: موضوعات این جشنواره شامل نماز، مسجد و محراب، آیه ۵۲ سوره حاقه و ذکر و دعا است که محدودیتی در تعداد ارسال آثار و قالب در شعر  وجود ندارد.

وی اذعان داشت: آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه ی دومین جشنواره ملی شعر و داستان ذکر به میزبانی شهرستان شوشتر ۳۰ آذر ماه و برگزاری اختتامیه این جشنواره در دی ماه سال جاری خواهد بود.

حجت الاسلام کلاه کج افزود :هییت داوران در هر بخش سه نفر را انتخاب و دبیرخانه از آنان برای حضور در آیین اختتامیه دعوت خواهد کرد که با اهدا تندیس ،لوح و جوایز نقدی از آنان تجلیل به عمل می آید.

وی تاکید کرد : با توجه به مقررات این رویداد ادبی و ارزشی ،حضور شاعران و نویسندگان برگزیده ، درمراسم اختتامیه جشنواره الزامیست.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان در پایان خاطرنشان کرد:نویسندگان و شاعران علاقه مند به شرکت در جشنواره ملی ذکر می‌توانند ضمن هماهنگی، آثار خود را به شماره ۰۹۱۶۸۲۶۴۴۸۷ در پیام رسان ایتا ارسال نمایند.