برگزاری هفتگی کلاس های روشنگری ویژه دهه هشتادی ها و نودی ها
برگزاري هفتگي کلاس هاي روشنگري ويژه دهه هشتادي ها و نودي ها
مدیر کانون یاوران مهدی (عج) شهرستان باغملک خبر داد:

برگزاری هفتگی کلاس های روشنگری ویژه دهه هشتادی ها و نودی ها

حجت الاسلام محمدي فخر از برگزاري کلاس ها و جلسات بصيرت افزايي و روشنگري خبر داد و گفت: برنامه برگزاري فيلم ها و مستند هاي انقلابي و روشنگري در اين روزها برنامه دائمي و هفتگي کانون است
شناسه خبر : 42810 تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۴۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خوزستان حجت الاسلام علی محمدی فخر با اشاره به وضعیت فعلی کشور اظهار کرد: در این روزها برگزاری کلاس ها و جلسات بصیرت افزایی و روشنگری نیاز بیشتری دارد.

 

 مدیر کانون یاوران مهدی(عج) مسجد امام خمینی(ره) صیدون شهرستان باغملک افزود: برگزاری جلسات بصیرتی و نمایش فیلم با موضوع سیاسی از طریق ویدئو پروژکتور در فضای مسجد و کانون و با تکیه بر ظرفیت و توانمندی مسجد و روستا یکی از برنامه های مهم این روزهای کانون است. 

 

وی خاطر نشان کرد: قالب شرکت کنندگان در این برنامه از دهه هشتاد و نود هستند و این گونه برنامه ها برای روشن کردن ذهن این دو دهه لازم و ضروری بنظر می رسد. 

 

مدیر کانون یاوران مهدی(عج) اذعان کرد: امروز برای بصیرت افزایی جوانان و نوجوانان نیازمند توان و کمک های مادی و معنوی بیشتری است تا بتوان گرایش آن ها را به مسجد و انقلاب بیشتر و بهتر کرد. 

 

وی ضمن اشاره به برنامه های مختلف و متنوع کانون در فصل های مختلف سال گفت: برنامه برگزاری فیلم ها و مستند های انقلابی و روشنگری در این روزها برنامه دائمی و هفتگی کانون برای اعضای خود است.