طرح تحکیم و تعالی خانواده به همت کانون‌های مساجد بنادر ماهشهر و امام خمینی (ره) با موفقیت اجرایی شد
طرح تحکيم و تعالي خانواده به همت کانون‌هاي مساجد بنادر ماهشهر و امام خميني (ره) با موفقيت اجرايي شد
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان:

طرح تحکیم و تعالی خانواده به همت کانون‌های مساجد بنادر ماهشهر و امام خمینی (ره) با موفقیت اجرایی شد

حجت الاسلام همت پورگفت: طرح تحکيم و تعالي خانواده به صورت مسجد محور و تخصصي توسط کانون‌هاي مساجد بندر ماهشهر و بندر امام خميني (ره) برگزار و ثمرات فراواني براي مردم منطقه داشت.
شناسه خبر : 42813 تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۴۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان خوزستان جلسه مشترک سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر ستاد فهما خوزستان با محوریت خانواده و اجرا و استمرار طرح های خانواده محور برگزار شد.

 

در این جلسه حجت الاسلام مرتضی همت پور با اشاره به اجرای طرح تحکیم و تعالی خانواده در سال های 1399 و 1400 توسط ستاد کانون های مساجد استان و با حمایت مادی و معنوی هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس گفت: این طرح به صورت مسجد محور و تخصصی توسط کانون های مساجد بندر ماهشهر و بندر امام خمینی (ره) برگزار و ثمرات فراوانی برای مردم منطقه داشت.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان خوزستان افزود: استفاده از اساتید مومن و متدین روانشناس از ویژگی های خوب این طرح بود که در خصوص ازدواج جوانان و تحکیم خانواده و زوجین جوان و فرزند آوری در دوره های مستمر برگزار شد.

 

منادی سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان در این جلسه ضمن اعلام آمادگی جهت برگزاری برنامه های مشترک در حوزه خانواده گفت: از طرح های خانوادخ محور که سبب کاهش آسیب های اجتماعی  با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد باشد حمایت خواهیم کرد.

کلمات کلیدی: بانوان و خانواده