مسابقه نقاشی با موضوع کتاب و کتابخوانی برگزار شد
مسابقه نقاشي با موضوع کتاب و کتابخواني برگزار شد
با مشارکت کانون‌های مساجد و اداره فرهنگ و ارشاذ اسلامی شهرستان هویزه:

مسابقه نقاشی با موضوع کتاب و کتابخوانی برگزار شد

ساکي حسيني، با اشاره به برگزاري آئين تجليل از برگزيدگان مسابقه نقاشي بمناسبت هفته کتاب گفت: شهرستان هويزه آمادگي برگزاري برنامه هاي کشوري در حوزه کانون‌هاي مساجد را دارد.
شناسه خبر : 42939 تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۲۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان خوزستان: آئین تجلیل از برگزیدگان مسابقه نقاشی بمناسبت هفته کتاب در هویزه برگزار شد.

همایون ساکی حسینی افزود: این مسابقه که با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هویزه و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان خوزستان و کانون های مساجد شهرستان هویزه در سطح مدارس شهرها و روستاهای هویزه برگزار شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هویزه با اشاره به توزیع پوستر و فراخوان این مسابقه از تاریخ 24 آبان در بین مدارس گفت: پس از اعلام عمومی فراخوان  تقریباً ۹۰ اثر در این مسابقه شرکت نموده  و پس از داوری آثار به تعداد ۱۵ نفر جوایزی به رسم ادب و همچنین جهت ترغیب و تشویق شرکت کنندگان به مطالعه و کتابخوانی اهدا شد.

وی با اشاره به برنامه های مختلف فرهنگی هنری که از طریق کانون های مساجد برگزار می شود افزود: شهرستان هویزه آمادگی برگزاری برنامه های کشوری در حوزه کانون های مساجد را دارد.