کانون‌های فرهنگی هنری بستر مناسبی برای جذب جوانان به مساجد محسوب می‌شوند
کانون‌هاي فرهنگي هنري بستر مناسبي براي جذب جوانان به مساجد محسوب مي‌شوند
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام علی(ع) اهواز:

کانون‌های فرهنگی هنری بستر مناسبی برای جذب جوانان به مساجد محسوب می‌شوند

حجت‌الاسلام جلالي ضمن تقدير از فعاليت‌هاي کانون‌هاي مساجد گفت: بستر مناسبي براي جذب جوانان به مساجد از طريق کانون هاي فرهنگي هنري فراهم شده است.
شناسه خبر : 42951 تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۰۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خوزستان جلسه هم اندیشی مسئول حوزه نمایندگی در سپاه امام علی(ع) اهواز و مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان خوزستان برگزار شد.

حجت الاسلام «مرتضی همت پور» در این جلسه ضمن ارائه گزارش عملکرد کانون های فرهنگی هنری مساجد اهواز اظهار کرد: تشکیل حلقه ها و جلسات روشنگری در مساجد توسط کانون های فرهنگی هنری و پایگاه های مقاومت بسیج انجام و برگزار می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان خوزستان افزود: در راستای جهاد تبیین و منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) این برنامه ها باید بصورت تشکیلاتی و قرارگاهی انجام و از کارها و فعالیت های جزیره ای پرهیز شود.

این گزارش می افزاید: در ادامه حجت الاسلام « بهزاد جلالی»، با بیان اینکه ضرورت هم افزایی و هم اندیشی در این مقطع زمانی ضروری و غیر قابل انکار است گفت: برای اجرای برنامه های بصیرت افزایی و آگاهی بخشی باید از محور های فرهنگی مساجد یعنی پایگاه مقاومت بسیج و کانون فرهنگی هنری کمک گرفت.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام علی(ع) اهواز با اشاره به ظرفیت های مساجد و تشکیلات مستقر در آن جهت ارائه خدمات فرهنگی هنری افزود: بستر مناسب جهت جذب جوانان به مسجد از مجاری کانون ها و پایگاه ها فراهم است و آمادگی اجرای برنامه های و کارگاه های مشترک را در این زمینه داریم.