کانون باقرالعلوم (ع) مسجدسلیمان از دانش‌آموزان و کنکوری‌های ممتاز مسجدی تجلیل کرد
کانون باقرالعلوم (ع) مسجدسليمان از دانش‌آموزان و کنکوري‌هاي ممتاز مسجدي تجليل کرد
مدیر کانون فرهنگی هنری باقر العلوم (ع) شهرستان مسجدسلیمان:

کانون باقرالعلوم (ع) مسجدسلیمان از دانش‌آموزان و کنکوری‌های ممتاز مسجدی تجلیل کرد

دارآفرين با اشاره به برگزاري مراسم «انسي با قرآن کريم» در مسجد حضرت معصومه (س) گفت: اين مراسم با همکاري دبستان دخترانه امامت برگزار شده و پس از تلاوت از دانش‌آموزان ممتاز و کنکوري‌هاي موفق تجليل به عمل آمد.
شناسه خبر : 42999 تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۲۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خوزستان محمد دارآفرین اظهار کرد: مراسم انسی با قرآن مسجد حضرت معصومه سلام الله علیها با همکاری دبستان دخترانه امامت و کانون فرهنگی هنری باقر العلوم (ع) در راستای پیوند مسجد و مدرسه برگزار شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری باقر العلوم (ع)  شهرستان مسجدسلیمان با اشاره به حضور مدیر و معاون پرورشی دبستان ، امام جماعت ،مدیر و اعضای فرهنگی واحد خواهران کانون در این برنامه گفت: هدف اصلی ما ارتباط بیشتر با دانش آموزان و مدارس سطح شهرستان است.

 

دارآفرین گفت: بخش زیادی از برنامه های کانون از جمله تجلیل از کنکوری های موفق و دانش آموزان ممتاز مسجدی در راستای جذب حداکثری دانش آموزان به مسجد و کانون است.

 

وی اضافه کرد: آیین تجلیل از پذیرفته شدگان کنکور سراسری با حضور امام جماعت و والدین آنها و با تجلیل ویژه دو نفر از اعضای کانون بنام های امید صادقی رتبه ۸۰۰ کارشناسی ارشد پذرفته شده در دانشگاه شهید چمران اهواز و احسان بابادی رتبه ۷۶ در دانشگاه دولتی شهید باهنر شیراز در مسجد برگزار شد.