کارگاه آموزشی پیشگیری اولیه از اعتیاد به همت کانون «مهدی‌یاران» دزفول برگزار شد
کارگاه آموزشي پيشگيري اوليه از اعتياد به همت کانون «مهدي‌ياران» دزفول برگزار شد

کارگاه آموزشی پیشگیری اولیه از اعتیاد به همت کانون «مهدی‌یاران» دزفول برگزار شد

کارگاه آموزشي پيشگيري اوليه از اعتياد با حضور 30 خانواده در معرض آسيب ديدگي بيشتر در کانون فرهنگي هنري مهدي ياران دزفول جهت آموزش آموختن چگونگي سبک زندگي سالم، کاهش آسيب هاي اجتماعي و پيشگيري از سوء مصرف موادمخدر و روان گردان ها برگزار شد
شناسه خبر : 43007 تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۴۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خوزستان مهدی آزاد اظهار کرد: کارگاه آموزشی پیشگیری اولیه از اعتیاد با مشارکت خانواده های در معرض آسیب دیدگی بیشتر در کانون فرهنگی هنری مهدی یاران روستای انجیرک دزفول برگزار شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری مهدی یاران دزفول با اشاره به اینکه کارگاه با حضور ۳۰ نفر از خانواده ها در محل کانون فرهنگی هنری مهدی یاران شهرستان دزفول برگزار شد اضافه کرد: شرکت کنندگان در این کارگاه با مضرات و عوارض مصرف مواد مخدر ، راهبردهای پیشگیری اولیه از اعتیاد، مهارت‌های زندگی و سبک زندگی سالم آشنا شدند.

آزاد افزود : هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی آموختن چگونگی سبک زندگی سالم، کاهش آسیب های اجتماعی و پیشگیری از سوء مصرف موادمخدر و روان گردان ها است که متأسفانه عواقب ناگوار و جبران ناپذیری را در پی دارد.

 وی با بیان اینکه متأسفانه بخشی از افراد با آگاهی از عواقب ناخوشایند و ناگوار اعتیاد به دنبال آن می روند و خود را درگیر آن می کنند تصریح کرد: بی انگیزگی، عدم اشتغال، مشکلات خانوادگی، عوامل سوء تربیتی و دوستان ناباب می تواند باعث گرایش افراد به مواد مخدر شوند.

وی در پایان تأکید کرد: آگاهی بخشی و اقدامات پیشگیری از اعتیاد باید در اولویت‌ کانون های فرهنگی هنری مساجد برای داشتن خانواده های سالم باشد.

کلمات کلیدی: کارگاه آموزشي