گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به میزبانی کانون انقلاب مهدی (عج) اهواز
گراميداشت ياد و خاطره سردار شهيد حاج قاسم سليماني به ميزباني کانون انقلاب مهدي (عج) اهواز

گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به میزبانی کانون انقلاب مهدی (عج) اهواز

گاشه؛ از برگزاري مراسم گراميداشت ياد و خاطره سردار شهيد حاج قاسم سليماني خبر داد و گفت: اين يادواره به همت کانون فرهنگي هنري انقلاب مهدي (عج) اهواز برگزار مي‌شود.
شناسه خبر : 43223 تاریخ انتشار : ۷ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۵:۱۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای ( فهما) از استان خوزستان: محمد گاشه اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام شهادت سردار دلها؛ مـراسـم‌یـادواره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به همت اعضای کانون، پایگاه و هیئت انصارالحجه اهواز برگزار می شود.
 
مدیر کانون فرهنگی هنری انقلاب مهدی(عج) کوی شهید سلیمانی اهواز با بیان اینکه این مراسم یکشنبه ۱۱ دی ماه برگزار می شود، افزود: این یادواره با سخنرانی سرتیپ پاسدار رحیم نوعی اقدم و با نوای حاج‌ صادق آهنگران و حضور عموم مردم برگزار می شود.
 
وی خاطر نشان کرد: این برنامه رأس‌سـاعـت19:30 آغاز شده و پس از مراسم بر سفره کریمانه اهل‌بیت(ع) میزبان مردم و مهمانان عزیز هستیم.
 
گاشه اضافه کرد: کانون انقلاب مهدی(عج) مسجد انقلاب مهدی اهواز برنامه های فرهنگی متنوعی برای مقاطع تحصیلی و سنی اعضای کانون در ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی تدارک دیده است که از جمله به مسابقات نقاشی و حرکت های جهادی در سطح منطقه می توان اشاره کرد.

کلمات کلیدی: شهيد سليماني