مسابقه استانی نقاشی «حاج قاسم قهرمان» با مشارکت کانون‌های مساجد برگزار می شود
مسابقه استاني نقاشي «حاج قاسم قهرمان» با مشارکت کانون‌هاي مساجد برگزار مي شود
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر ماهشهر:

مسابقه استانی نقاشی «حاج قاسم قهرمان» با مشارکت کانون‌های مساجد برگزار می شود

سيد محفوظيان گفت: در سومين سالگرد شهادت سردار دلها، مسابقه استاني نقاشي با عنوان «حاج قاسم قهرمان» با موضوع ايثار و شهادت ويژه کودکان و نوجوانان با مشارکت ستاد کانون‌هاي مساجد خوزستان برگزار مي شود.
شناسه خبر : 43381 تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۲۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان خوزستان: «سید احمد محفوظیان» با اشاره به ویژه برنامه های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر ماهشهر در سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی گفت: مراسم های مختلفی با همکاری کانون های فرهنگی هنری مساجد در سطح شهرستان هلی ماهشهر و بندر امام خمینی(ره) برگزار می شود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر ماهشهر اذعان کرد: مسابقه استانی نقاشی با عنوان «حاج قاسم قهرمان» با موضوع ایثار و شهادت ویژه قشر کودکان و نوجوانان  و با مشارکت ستاد کانون های مساجد استان برگزار می شود.

محفوظیان با اشاره به زمان آثار ارسال تا 30 دی ماه 1401 گفت: در پایان آثار داوری و به نفرات برتر جوایز نفیسی اهدا می شود.

وی افزود: دبیرخانه دریافت آثار در ماهشهر واقع در فاز 3بلوار ابوذر روبروی مدارس غیر انتفاعی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و در بندر امام خمینی(ره) در بلوار آیت الله طالقانی روبروی بندر است.