کانون‌های مساجد مرکز تربیت هنرمند متعهد انقلابی و اسلامی است
کانون‌هاي مساجد مرکز تربيت هنرمند متعهد انقلابي و اسلامي است
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

کانون‌های مساجد مرکز تربیت هنرمند متعهد انقلابی و اسلامی است

حجت‌الاسلام کلاه‌کج، با بيان اينکه کانون‌هاي مساجد مرکز تربيت هنرمند متعهد انقلابي و اسلامي است، گفت: خوزستان نزديک به 1100 کانون‌ مساجد دارد که يک ظرفيت براي نظام و انقلاب محسوب مي‌شود و بايد از آن نهايت بهره و استفاده را ببريم.
شناسه خبر : 43445 تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۶:۵۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خوزستان، حجت‌الاسلام رضا کلاه‌کج، امروز چهارشنبه (14 دی) در مراسم تودیع و معارفه مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان، با بیان اینکه این افتخار را دارم که به مدت 14 سال به عنوان مدیر کانون شهید فهمیده اهواز خدمت کنم، اظهار کرد: زمانی که هیچ مجموعه‌ای در مسجد فعالیت نداشت، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فعال بودند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، با بیان اینکه هر کسی در مسجد حضور داشته باشد و با مسجد انس بگیرد، قطعا زندگی آرامی خواهد داشت و آسیب کمتری به او وارد می‌شود، افزود: این نشست به این جهت تشکیل شده که از زحمات مدیر سابق کانون‌های مساجد استان تقدیر و مدیر جدید را معرفی کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه این جابه‌جایی‌ها برای ایجاد یک نفس تازه و فعالیت‌های نو در مجموعه است، اضافه کرد: ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور و مجموعه استان به این جمع‌بندی رسید که این مسئولیت به حجت‌الاسلام سمیری که خود در مسجد رشد کرده است، سپرده شود.

 

حجت‌الاسلام کلاه‌کج، تصریح کرد: حجت‌الاسلام سمیری از چهره‌های قرآنی، فرهنگی و مسجدی استان است و زمانی هم مدیریت کانون‌های مساجد اهواز را برعهده داشت و کاملا با این ساختار آشنا بوده و از بدنه مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی است که امیدواریم با حضور وی حرکت مساجد با شتاب بیشتر و رو به جلو پیش رود.

 

وی با بیان اینکه زمانی که مدیر کانون بودم فعالیت‌های بسیار زیاد و مؤثری در مجموعه کانون‌های مساجد انجام می‌شد و شلوغ‌ترین قسمت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، بخش کانون‌های مساجد بود، عنوان کرد: اینکه خوزستان نزدیک به یک هزار و 100 کانون‌فرهنگی هنری مساجد دارد و جزو استان‌های پرکانون است، یک ظرفیت برای نظام و انقلاب محسوب می‌شود که باید از آن نهایت بهره و استفاده را ببریم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، یاد آور شد: کانون‌های مساجد مرکز تربیت هنرمند متعهد انقلابی و اسلامی است و امیدواریم بتوانیم با حضور حجت‌الاسلام سمیری این سمیر را با شتاب بیشتری طی کنیم.