کارگاه مقدماتی «تولید محتوای رسانه» ویژه بانوان برگزار می‌شود
کارگاه مقدماتي «توليد محتواي رسانه» ويژه بانوان برگزار مي‌شود
مدیر کانون فرهنگی هنری نورالهادی اهواز خبر داد:

کارگاه مقدماتی «تولید محتوای رسانه» ویژه بانوان برگزار می‌شود

طالب باغباني گفت : دوره «توليد محتواي رسانه» در راستاي فرمايشات مقام معظم رهبري (مدظله العالي) در خصوص تبيين مسائل و مشکلات کشور براي عموم جامعه و شفاف کردن فضاي رسانه‌اي موجود آن برنامه ريزي و اجرا مي شود
شناسه خبر : 43578 تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۱۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خوزستان محمد طالب باغبانی اظهار کرد: دوره «تولید محتوای رسانه»  در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص تبیین مسائل و مشکلات کشور برای عموم جامعه و شفاف کردن فضای رسانه‌ای موجود آن را به مثابه یک جنگ تمام عیار برشمردند، برگزار می‌شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری نورالهادی اهواز، با بیان اینکه مقام معظم رهبری مکررا در فرمایشاتشان عنوان «جهاد تبیین» را خطاب به گروه‌های مختلف به کار برده‌اند، افزود: از این رو این کانون نسبت به برنامه‌ریزی در خصوص فرهنگ‌سازی مقوله «جهاد تبیین» اقدام کرده است.

 

وی اضافه کرد: بی‌شک ورود به عرصه رسانه و تبیین مسائل از طریق فضای رسانه‌ای بدون مجهز شدن به علم و ابزارهای مورد استفاده در این حوزه امکان‌پذیر نبوده و ما نیز بر این باوریم که کار جهادی انجام دادن به معنای کار بدون برنامه‌ریزی و بی‌گدار به آب زدن نیست و قطعا نیاز به فراهم کردن شرایط زیرساختی دارد. 

 

طالب باغبانی تصریح کرد: در همین راستا این کانون با مشورت گرفتن از فعالین حوزه رسانه و تبیین درنظر دارد به منظور تجهیز جوانان علاقه‌مند به فعالیت در زمینه جهاد تبیین، دوره کاربردی و ویژه «تولید محتوا با موبایل» را برگزار کند. 

 

وی ابراز کرد: این دوره که به صورت کارگاه ۲ روزه و با سرفصل‌های عکاسی، فیلمبرداری، طراحی پوستر، تدوین و موشن‌گرافی برگزار می‌شود، به صورت کامل کار با موبایل را در حوزه‌های ذکر شده تحت پوشش قرار می‌دهد، به طوری‌که هنرجو می‌تواند پس از اتمام دوره کار تولید محتوا با موبایل را به راحتی انجام دهد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری نورالهادی اهواز، یاد آور شد: یکی از اهداف انتخاب این دوره که با بهره‌گیری از اساتید مجرب تولید محتوا برگزار می‌شود، آسان بودن کار با موبایل و در دسترس بودن موبایل برای عموم نسبت به سیستم و مقدمه خوبی برای علاقه‌مندان به ادامه کار تخصصی در حوزه رسانه است.

 

وی با اشاره به اینکه این دوره ویژه بانوان برگزار می‌شود و برنامه‌ریزی‌های لازم نیز جهت برگزاری دوره ویژه برادران در حال انجام است، یاد آور شد: علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام در این دوره می‌توانند با شماره همراه 09164007128 تماس حاصل نمایند.