ضرورت راه‌اندازی بخش بین‌الملل ستاد کانون‌های مساجد استان جهت تعامل و همکاری فرهنگی با کشورهای همجوار
ضرورت راه‌اندازي بخش بين‌الملل ستاد کانون‌هاي مساجد استان جهت تعامل و همکاري فرهنگي با کشورهاي همجوار
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تاکید کرد :

ضرورت راه‌اندازی بخش بین‌الملل ستاد کانون‌های مساجد استان جهت تعامل و همکاری فرهنگی با کشورهای همجوار

حجت الاسلام کلاه کج در ديدار با مدير ستاد فهما استان از آمادگي کامل اين اداره کل براي انجام خدمات و برنامه‌هاي مشترک با کانون‌هاي مساجد خبر داد و گفت: افزايش پويايي و ارتباط بيشتر و مؤثر با کانون‌هاي مساجد استان و به خصوص در مناطق محروم و شهرستان‌هاي کمترتوسعه يافته استان مدنظر است
شناسه خبر : 43603 تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۱۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان خوزستان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان امروز با مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان دیدار کرد.

 

حجت‌الاسلام رضا کلاه‌کج در این دیدار ضمن عرض تبریک به مدیر جدید ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان، بر افزایش پویایی و ارتباط بیشتر و مؤثر با کانون‌های مساجد استان و به خصوص در مناطق محروم و شهرستان‌های کمترتوسعه یافته استان تاکید کرد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، با تقدیر از حجت‌الاسلام خداداده جهت حمایت ویژه از کانون‌های مساجد این استان، خواستار همکاری و ارتباط و تعامل بیشتر کانون‌های مساجد با سازمان‌ها، نهادها و مراکز فرهنگی هنری استان شد.

 

وی از آمادگی کامل این اداره کل برای انجام خدمات و برنامه‌های مشترک به کانون‌های مساجد خبر داد و اضافه کرد: برگزاری جشنواره‌های فرهنگی هنری در راستای فعالیت‌های دینی و حمایت‌ها و رسالت کانون‌های مساجد با توجه به حساسیت‌های موجود در استان امری ضروری است.

 

حجت‌الاسلام کلاه‌کج بر راه‌اندازی بخش بین‌الملل ستاد کانون‌های مساجد استان جهت تعامل و همکاری با کشورهای همجوار به منظور اجرای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه مساجد تاکید کرد و یاد آور شد: راه‌اندازی شورای اندیشه‌ورز در کانون‌های مساجد و تکریم از فعالان این حوزه نیز باید در دستور کار باشد.

 

در این نشست حجت‌الاسلام قاسم سمیری، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، به ارائه برنامه‌های خود جهت ارتقای فعالیت‌ها و جایگاه کانون‌های مساجد استان پرداخت.