پویش همگانی «دست بوس مادر» برگزار می‌شود
پويش همگاني «دست بوس مادر» برگزار مي‌شود
مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسین(ع) شادگان خبر داد:

پویش همگانی «دست بوس مادر» برگزار می‌شود

چعبي گفت: پويش همگاني دست بوس مادر بمناسبت ولادت حضرت زهرا (س) ويژه کودکان و نوجوانان با هدف تکريم و احترام مقام شامخ مادران برگزار مي شود
شناسه خبر : 43695 تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۳۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خوزستان جلال چعبي گفت: پويش همگاني دست بوس مادر بمناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و با توجه به توصيه مقام معظم رهبري بر اين که بايد کاري کرد بچه ها دست بوس مادر باشند و به نيت سردار دلها شهيد حاج قاسم سليماني اجرا مي شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسین(ع) شادگان با اشاره به اینکه این برنامه با همکاري حوزه مقاومت بسيج والفجرو کانون فرهنگي هنري امام حسين (ع)برنامه ریزی شده است گفت: اين پويش ويژه کودکان و نوجوانان با هدف تکريم و احترام مقام شامخ مادران اجرا مي شود.

چعبی ابراز کرد: علاقمندان به شرکت در اين پويش مي توانند با رعايت حجاب چادري مادر به صورت واقعي دست مادر خود را بوسيده و از اين لحظه مهم و زیبا عکس گرفته و براي ما ارسال کنند.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسین(ع) شادگان اذعان کرد: علاقمندان به شرکت در پويش همگاني دست بوس مادر نام، نام خانوادگي و نام مدرسه يا مسجد محله همراه با آثار خود را به شماره ۰۹۳۶۶۲۲۹۴۳۷ در پيام رسان ايتا يا روبيکا ارسال کنند.

وي در خاتمه عنوان کرد: به تعدادي از شرکت کنندگان اين پويش  به قيد قرعه جوايزي از سوی کانون و مسجد اهدا مي شود.