برگزاری دوره تربیت مشاور مهارت‌های زندگی در اهواز
برگزاري دوره تربيت مشاور مهارت‌هاي زندگي در اهواز
مدیر کانون انقلاب مهدی (عج) اهواز خبر داد:

برگزاری دوره تربیت مشاور مهارت‌های زندگی در اهواز

حجت‌الاسلام گاشه، از برگزاري دومين دوره تربيت مشاور مهارت‌هاي زندگي با حضور اساتيد مجرب استاني و کشوري به همت کانون فرهنگي هنري انقلاب مهدي (عج) اهواز خبر داد.
شناسه خبر : 43928 تاریخ انتشار : ۴ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۲۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان خوزستان محمد گاشه اظهار کرد: دومین دوره تربیت مشاور مهارت‌های زندگی با حضور اساتید مجرب استانی و کشوری به همت کانون فرهنگی هنری انقلاب مهدی (عج) اهواز برگزار می‌شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری انقلاب مهدی (عج) اهواز، با اشاره به سرفصل‌های دوره، افزود: اصول و فنون مشاوره، مربیگری مهارت‌های زندگی کودک، تربیت و مشاوره پیش از ازدواج، طرح‌واره درمانگر، مربیگری فرزندپروری، دوره جامع تربیت مشاور، مشاوره طلاق و حل تعارض در زوجین و دوره تخصصی آسیب‌شناسی روانی و ... از جمله سرفصل‌های این دوره است.

 

وی مهلت ثبت‌نام در دوره تربیت مشاور مهارت‌های زندگی را تا جمعه (۷ بهمن) عنوان کرد و ادامه داد: در این دوره آقایان با مدرک تحصیلی فوق دیپلم و سطح یک حوزوی و (متاهل) و بانوان با مدرک تحصیلی فوق دیپلم و سطح ۲ حوزوی می‌توانند شرکت کنند.

 

حجت‌الاسلام گاشه، با بیان اینکه زمان برگزاری دوره متعاقبا اعلام می‌شود، اضافه کرد: هزینه ثبت‌نام اولیه دوره ۱۰۰ هزارتومن است و علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام می‌توانند با شماره ۰۹۱۶۰۵۸۶۶۴۳ تماس حاصل فرمائید.

 

وی یاد آور شد: از مزایای دوره تربیت مشاور مهارت‌های زندگی، صدور گواهی پایان دوره از دانشگاه علامه طباطبایی تهران و به‌کارگیری افراد شرکت‌کننده در مناطق هدف است.