کانون فرهنگی هنری خاتم و مدرسه هدایت اهواز جشنواره غذای ایرانی برگزار کردند
کانون فرهنگي هنري خاتم و مدرسه هدايت اهواز جشنواره غذاي ايراني برگزار کردند
در آستانه دهه مبارک فجر:

کانون فرهنگی هنری خاتم و مدرسه هدایت اهواز جشنواره غذای ایرانی برگزار کردند

اهوازي گفت: با نزديک شدن به ايام الله دهه فجربرنامه هاي بيشتري از جمله جشن ها و کاروان هاي شادي در فضاهاي مسجد ،مدرسه و محله از سوي کانون و مسجد برگزار مي شود
شناسه خبر : 44055 تاریخ انتشار : ۹ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۲۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان خوزستان: «صادق اهوازی» گفت: در آستانه دهه مبارک فجر و به جهت مشارکت بیشتر خانواده ها در برنامه های مسجدی و فرهنگی و با مشارکت کانون فرهنگی هنری خاتم اهواز، جشنواره غذای ایرانی برگزار شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری خاتم اهواز تصریح کرد: این برنامه با مشارکت آموزش و پرورش و در محوطه مدرسه هدایت برگزار و با مشارکت و استقبال خوب خانواده ها و اهالی مسجد برگزار شد.

اهوازی با بیان اینکه در این برنامه از مشارکت دانش آموزان ،خانواده ها و اعضای کانون و مدرسه نهایت بهره و استفاده برده شد گفت: جهت برپایی این برنامه خیریه کمک های نقدی و غذاهای گرم از سوی خانواده بچه های مسجد و دانش آموزان اهدا و رونمایی شد.

وی با اشاره به اینکه درآمد حاصل از فروش غذاها به بخش خیریه و بچه های سرطانی تقدیم می شود افزود: با نزدیک شدن به ایام الله دهه فجربرنامه های بیشتری از جمله جشن ها و کاروان های شادی در فضاهای مسجد ،مدرسه و محله از سوی کانون و مسجد برگزار می شود.

کلمات کلیدی: دهه فجر