۲۰ کانون فرهنگی هنری در سطح مساجد استان خوزستان افتتاح می‌شود
۲۰ کانون فرهنگي هنري در سطح مساجد استان خوزستان افتتاح مي‌شود
همزمان با آغاز ایام‌الله دهه فجر:

۲۰ کانون فرهنگی هنری در سطح مساجد استان خوزستان افتتاح می‌شود

حجت‌الاسلام سميري، از افتتاح ۲۰ کانون فرهنگي هنري در سطح مساجد استان خوزستان، به مناسبت ايام الله دهه فجر انقلاب اسلامي خبر داد.
شناسه خبر : 44060 تاریخ انتشار : ۹ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۳۹

حجت‌الاسلام «قاسم سمیری» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، با اشاره به ویژه برنامه‌های ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان خوزستان به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: افتتاح 20  باب کانون فرهنگی هنری در مساجد استان خوزستان، از جمله این فعالیت ها است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان خوزستان افزود: در این راستا در شهرستان‌های اهواز (6 باب کانون فرهنگی هنری)، بندرماهشهر (4 باب کانون فرهنگی هنری)، شوش (6 باب کانون فرهنگی هنری) و باغملک (4 باب کانون فرهنگی هنری) است که در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

 

وی ادامه داد: اولین کانونی که در این ایام افتتاح می شود، کانون فرهنگی هنری شهید «حسین پویا» در مسجد آیت‌الله شفیعی اهواز واقع در میدان شهدای اهواز است که در محل مسجد با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، علما و اقشار مختلف مردم و جوانان برگزار می‌شود.

 

حجت‌الاسلام سمیری، تصریح کرد: در صدد هستیم تا مراسم افتتاح سایر کانون های فرهنگی هنری که در این ایام افتتاح می شوند، در دفتر امام جماعه شهرستان ها برگزار شود؛ ضمن اینکه به صورت نمادین یک کانون به عنوان شاخص با حضور اعضا در مسجد محله افتتاح خواهد شد.

 

وی گفت: برپایی کاروان شادی در مناطق، برگزاری مراسم جشن، مولودی‌خوانی، سرود و آهنگ‌های انقلابی، پخش شیرینی، نورافشانی، بزرگداشت مقام شامخ شهدای منطقه، برپایی نمایشگاه کتاب و شب شعر محلی و ... از دیگر فعالیت هایی است که در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، به همت ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان خوزستان اجرایی می شود.

کلمات کلیدی: کارگروه دهه فجر